Gå til innhold

Mulig jeg blir lagt inn i helgen :-(


Gjest Bjørnen Collargol

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Jeg har fått svangerskapskløe med forhøyede verdier. De har steget siden forrige uke også.

SKal på Ullevål på fredag for nye blodprøver og dersom ikke de har blitt bedre så måtte jeg forberede meg på at jeg ble lagt inn i helgen og at jenta ville bli forløst....

Jeg har akkurat kommet til uke 34+0 i dag og hadde foretrukket å fått gå litt lengre, men så lenge det er fare for jenta i magen så har jeg ikke noe valg!

 

Og jeg som ikke hadde tenkt å nevne at jeg klødde en gang når jeg var det i forrige uke... Jaggu bra at jeg gjorde det alikavell da!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var lurt du sa ifra!! jenta er såpass stor nå så hun vil klare seg kjempe bra! Er selvfølgelig bedre jo lenger hun kan bli der inne. Ønsker deg lykke til!!! :) krysser fingrene for at verdiene er som de skal, og at du kan nyte enda litt graviditet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI da!! Men så fint at du blir tatt så godt vare på da!! Og det blir jo for det beste for den lille.. Håper nå at det har gått ned i verdiene da, men hvis ikke så får du bare holde oss løpende orientert!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det går bra med dere begge da!

Og aller helst at du får ha babyen inni deg noen uker til.

 

Masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...