Gjest irismor Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Er som Tribal sier =) Kjøtt/kylling Wokblandng med grønnsaker Nudler Woksaus
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 http://www.meny.no/meny/meny/oppskrifter/middag/fisk___skalldyr/article55407.ece Stor hit blandt store og små her i huset. Ellers lager jeg ofte wok med disse posjonsposene med saus som du får i butikken. Blue Dragon eller Santa Maria. Sa putter jeg bare opp i det jeg har. Som oftest kylling og grønnsaker.
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Forresten, jeg anbefaller å bruke ferske grønnsaker i stedet for frossen wokblanding. Det blir fort veldig vassent. Og billigere er det også
Virgo79 har fått prinsen sin Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Wok kylling-/svinekjøtt, rødløk, minimais, rød og gul paprika og brokkoli (eller bruk de grønnsakene du liker). Rør inn litt sweet chilli sauce og ha i litt appelsinjuice. Spe så med litt fløte. Serveres med ris, nudler eller pasta. Nam nam Det er også godt å bare wokke kjøtt og de grønnsakene man liker (eller bare kjøpe ferdigstrimla kjøtt og frossen wokblanding) og drysse litt sesamfrø over før servering. Japansk soyasaus eller bare vanlig soyasaus er også veldig godt til.
TøffiTrynet☠ Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Dette synes jeg er godt: Strimlet edelgris Brokkoli Vårløk Minimais Vannkastanjer Gulrot Stekes og blandes med Wokstar sesamsaus fra Mr Lee. Serveres med nudler og cashewnøtter.. Nam!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå