Gjest Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 og d var ikke noe tvil, d var en liten gutt... så tydelig tuten og pungen hans:) hehe nå er jeg så letta for alt så helt perfekt ut... har fått noen gode filmer av lillegutt:) sitter bare å smiler jeg nå.... for en fantastisk opplevelse....
GuttemammaTilTo Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 gratulerer så masse! vi var også på ul i dag og venter gutt! *i ekstase*
Bare meg... Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Gratulerer! Vi var også på ultralyd i dag, og det var så koselig! Vi venter ei jente til. Synes vi så ting mye tydeligere nå enn sist ultralyd for ca. 3 år siden. Kanskje fordi hun lå så bra til, og det var veldig livlig og hun vinka masse. Lykke til videre! (c:
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 tusen takk:) GRATULERER til dere også jeg er helt i hundre jeg nå
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Så koselig, gratulerer med gutt! så fint at alt var bra med babyen vi skal også på ul idag, 3D. gleder meg kjempemasse :-)
TeBax Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 vi og var på ul i dag vi også venter gutt. det passte oss bra for vi har ei jente fra før av så nå får vi ett av hvert kjønn ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå