Prinsen & spiren Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Igår fikk jeg midt på dagen svaaaaak pos test! (Strimmel fra billigsidene). Og våknet tidlig idag får å ta ny... og den var så negativ som det går an alt håpet er ute da? Jeg har ikke hatt ordentlig mensen siden januar, sa i feb, og no liknenende mensen forrige uke. Og i tillegg får jeg kjempe positive el-tester. skal jo ikke ha el nå :SS
Gjest irismor Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Tusle bort på apoteket og kjøp en "ordentlig" test =O)
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Jeg tok å testet med billig tester og fikk negativt.. tok flere tester over flere dager.. alle negative... så gikk jeg og kjøpte en clear blue og den ble positiv før jeg nesten rakk å tisse på den. jeg var gravid.. tok kontakt med lege ettersom jeg hadde hatt veldig ustabil mens og ble henvist til ul.. da viste det seg at jeg var 10 uker på vei.. så neste gang kommer jeg til å kjøpe cb med en gang.
Prinsen & spiren Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2008 de gjør tydeligvis det hvor mange dager får man pos el test da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå