Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Vil bli brun til 17.mai, men nekter å bruke selvbruning siden jeg ikke får det til... =/
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Hvis jeg ser én tråd til om dette emnet, så forsvinner jeg fra barn i magen-forumet og kommer aldri tilbake igjen:O
Berta_78 Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Det er bare at ca hver 7. tråd handler om akkurat dette... Søk på solarium på venstre side her, så får du plenty med svar. Ulike sådan :-) De fleste mener at man ikke tar skade av det, i hvert fall ikke barnet, men vær obs på pigmentflekker o.l siden garviditeten virker inn på pigmentene. Jeg har tatt en gang i svangerskapet, da ble jeg brun som en peppernøtt på 10 minutter :-) Men som sagt, det er stridigheter rundt temaet, og enkelte er tydligvis lei av at "samme" tråden dukker opp litt ofte :-)
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2008 åja.. men det er jo ikke alle som er inne her hver bidige dag heller da=p Takk for svar anyway
LilleLykkeMor Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Hei! Ja, du kan sole deg. Noen anbefaler det ikke, fordi du kan bli veldig varm. Mange anbefaler at du tar et håndkle over magen. Vær forsiktig, og sol deg i små doser, og følg de vanlige sol-rådene, er mitt tips. Men jeg har ikke medisinsk kompetanse eller noe. Vær også obs på at du kan få pigmentflekker på kroppen, men et er ikke alle som får det. Jeg har det ikke (enda). :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå