Scorpion73 Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Vi skal på vår første ferietur til sol & varme og gleder oss veldig!! Jentene våre er ca 15 måneder når vi drar. Men hva MÅ vi huske å ta med??? Regner med at det er en del av dere som er erfarne turister, og kan lage ei lita "huskeliste" til meg... ;-)
to jenter og ett gull i magen Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 mi var 16 mnd første gang hu var med. hadde med: solkrem badetøy flaske smokker vogn og netting tynn dyne bleier våtservietter noen skift:) hadde ikke med så veldig mye til henne. hu spiste alt vi spiste og sånn så gikk bra:) god tur:) vi drar 12 august til mallorca, alcdia
Scorpion73 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2008 Takker for svar! Men hadde dere UV-drakt til jenta deres, eller holdt det med body/div. annet tøy??
to jenter og ett gull i magen Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 smurte hu ofte med faktor 40 jeg. ellers gikk hu bare i badebleie:) ikke brent eller noe. i år er det 3 gang drar, og er bleie fri:)
Monajenten Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Dytter denne opp jeg:-) Flere som har pakkelister?
to jenter og ett gull i magen Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 kan jo si hva min blir i år he he:) 7-8??! skift til to uker. smokk sandaler badetøy ikke lange lista nå som det ikke er bleier, flasker og barnemat lenger:) tar med ei trille og da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå