Gjest sug lut fet ballade Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Eksamen Skolekretser Folk som ikke er på kontoret Folk som ikke er på kontoret når de bedyrer de skal Folk som bruker mange dager på å ringe tilbake når de ikke er på kontoret. Menn Alt Alle
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Eksamen Nettgymnaset som har rotet bort passordet mitt Nettgymnaset som gjør at jeg bruker dyrebar puggetid på dib, siden de enda ikke har sendt meg nytt passord Nettgymnaset som gjør at jeg stryker i morgen siden jeg ikke får passordet mitt Eksamen
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 ja de pokkers NAV folka er ikke til å stole på luten:-) Mener du virkelig menn også? Må bare vite om jeg må dra bjellene bakover, sveise på litt hår, forandre stemmeleie og sminke meg for å unngå å se ut som mann:-)
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 NAV meg midt i rassen, hadde det enda vært dem så hadde jeg antakelig hatt tida til å sitte her og tromme med fingrene og prøve for seksogtredevte gang å komme fram på tlf. Det er ikke NAV, nei. Og mail svarer ingen på. Og det er tre forskjellige jeg må ha tak i, som nekter for at de har noe som helst med hverandre å gjøre eller har ansvar for noe som helst. Nja, kan muligens gjøre unntak for menn som ikke har rukket å irritere meg ennå.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 ahaaaaa.. får fortsett å svare jeg da:-) tør jo pokker meg ikke la være!!! Slike som ikke er til stede og som burde ha gjort ditt, sendt datt og som ALDRI er til stede eller ikke ringer tilbake når de er til stede, burde vært støpt inn med Sicilianske svømmeføtter å dumpet på 200 meters dybde....levende!!! Har noen jeg også når jeg tenker meg om:-) Skal vi si det sånn at jeg knærter dine hatobjekter, så tar du mine? er ikke få her, skal jeg love deg:-)
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Det er en avtale - detaljert liste oversendes. Likte det med svømmeføttene. Ja, for jeg venter fremdeles, om du skulle ha noen som helst tvil.
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Skal du ha eksamen lut? Trodde du var ferdig med sånt.
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 At det er litt varmt å gå tur da, meeeeeeeeeeeeen klager ikke da=)
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 Jeg finner ikke relevant sekundærlitteratur Eksamenslesing Skriving av eksamensoppgave lite søvn liten tid tannverk Tar med en liten elsk eller tre også. Sinnsykt herlig være, bare venter på at skrollebolla skal våkne, så skal vi boltre oss i sola uten uv-drakt. Den herlige lille jenta mi som er så veldig blid og god i dag. En mann som bare kan betegnes som verdens beste.
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 Ha, ha, ha. Og dessuten må noen faktisk hate videre på din eksamen når du kan gå hjem og drikke deg dritings på billig rødvin fordi du er ferdig - det er da noen andre begynner... Nei takk, begge deler...
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #11 Skrevet 7. mai 2008 Åja, du er en sånn en du... foresten så tror jeg kanskje at jeg egentlig visste det, vanskelig å holde styr på alt.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #12 Skrevet 7. mai 2008 jeg har armeringsjern og betong klart her, så bare send meg lista du:-)
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 7. mai 2008 #13 Skrevet 7. mai 2008 Jeg spiller for begge lag denne sesongen og veit ikke om jeg liker det, dvs veit nokså klart at jeg synes det er drita bortkasta å bruke mai/juni på sensurering, og bare marginalt bedre å ha eksamen sjøl.
Jodasåneidaså Skrevet 7. mai 2008 #14 Skrevet 7. mai 2008 - Visdomstenner - Mangel på sådanne - Kjeften full av blod og sting - Smerte! Smerte! - At jeg må drikke all maten min frem til sånn neste uke omtrent - At middag kjørt i blenderen smaker gymsokk - Det meste annet
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 7. mai 2008 #15 Skrevet 7. mai 2008 En Bloody Mary og et par tunge Bayleys dekker de fleste næringsstoffene, vil jeg påstå.
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #16 Skrevet 7. mai 2008 Nå har jeg bare erfaring i fra den ene sida. Men har altid sett for meg at sensurering er mye artigere en å være på den andre siden. Sikkert mye arbeid som må gjøres på kort tid. Men man slipper ihvertfall den O store angsten for at det skal gå lukt til helvete, og man må forkaste fremtidsplaner til fordel for en jobb i kassa på Rimi. Hvilket nivå er det du sensurerer på?
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 7. mai 2008 #17 Skrevet 7. mai 2008 Bra. Nå strøk jeg faktisk akkurat en fra lista, han svarte på e-post innen rimelig tid. Men det er alltid nok å ta av likevel.
Jodasåneidaså Skrevet 7. mai 2008 #18 Skrevet 7. mai 2008 Så du tror ikke jeg er på barnevernets spaningsliste fra før, etter "ensom mor i Rohypnol-rus sjangler hjem fra tannlege med blod og sikkel strømmende fra munnen og unge under armen"-episoden? (Tror de fleste naboene her hadde ringt inn bekymringsmelding, om de ikke hadde vært så fjerne selv.)
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #20 Skrevet 7. mai 2008 Vårens, eller egentlig årets, n'te kraftige forkjølelse.... Er så lei av snørr og hoste, og utmattelse i kroppen Regninger- økende gjeld Gresspollen (over)vekta og sommerens komme det meste egentlig
Ikkelektuell Skrevet 7. mai 2008 #21 Skrevet 7. mai 2008 Har mye hat og lite å øse det utover - ikke punkter på ei liste, engang. Vurderer fortsatt muligheten for å drikke meg småvinglete i sola. Fortrinnsvis alene og i en helt annen by. Forhåpentligvis går det i boks i morgen. Hvis ikke må jeg nok hate enda litt mer.
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #23 Skrevet 7. mai 2008 Løvetann Løvetann Løvetann faen som det ugresset suger:( Ser ut som jeg har hatt besøk av jordrotter etter et raid i går og i dag +++ stress!!!!!!!!!!!!!!!!! Får snart ikke puste..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå