Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Satt på bussen i dag. Fikk en tlf fra ukjent nr. Ble fortalt at denne personen hadde kontaktet politiet og at alt jeg har foretatt meg på nett, nettby,msn og sms- loggene skulle sjekkes. Dette fordi denne personen som ringte har fått rykte på seg i byen for å være pedofil. Jeg måtte spørre hvem dette var, og da kom det; en fyr jeg prata med på nettby, msn og har møtt en gang for en mnd siden. Jeg kjenner ikke fyren, men han veit jo tydeligvis hvor jeg bor og alt. Jada, jeg har vært utrolig dum og naiv og har en msn adresse med fullt navn. Nå sitter jeg her da.. ubehagelig delux. Men er det noe hold i dette? For å ha det sagt, jeg har alt mitt på det rene i forhold til dette. Har aldri fallt meg inn å si noe sånt om en person. Han er 37 og jeg er 22. Har ikke rørt hverandre eller noe sånn. Gikk inn på nettby siden min og skulle sjekke hva samtalene våre gikk ut på. Ikke noe som er klandreverdig fra min side. Men jeg hadde fått ett brev fra hu han styrer med nå som lød; "Syns du er en meget patetisk person.. Ikke rart du ikke har noen venner og sitter hjemme og sturer for deg selv..." Kjenner ikke denne jenta jeg. Hu er 25 år og har vært en del innom siden min på nettby den siste tiden. Aner ikke hva dette er. Men er ekkelt og blir litt redd. Er aleine med en unge og veit ikke hva han er i stand til. Hva kan jeg gjøre? Eller skal jeg gjøre noe? Oppfattet samtalen som veldig truende. Og jeg er 100% uskyldig. Latterlige saker dette. Men er drit ekkelt.. Skal aldri mer snakke med ukjente på nettet.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Hvis de har vært til politiet ville jeg gjort det samme.Lykke til...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 HI her.. Har fått ungen i seng nå.. ikke hørt no mere nå.. Men.. kan politiet fortelle meg om di har blitt kontakta ang denne "saken" ? Eller? Har nå skrevet ut alle logger jeg finner og finner ikke noe som kan "felle" meg på noe.. føler alt er kaos.. og for en gangs skyld er jeg uskyldig i alt!
Anne-B. Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Det skader vel ikke å ta en telefon til det nummeret som ikke er nødnummer og høre.. Ingen vits i å gå og være nervevrak, han har jo kommet med trusler, og om du er helt uskyldig, er det ingenting å være redd for!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Beklager at jeg spør....men jeg skjønte ikke helt... er det han som har rykte på seg som pedofil? og anmeldt deg? for hva? fy fader...enn å sitte på bussen å få en sånn tlf! har blitt shitredd jeg altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå