Gå til innhold

Hvor finner jeg mammabadedrakt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett et par plasser på nettet, men kunne tenkt meg sett på den og mulig prøvd først...Noen som kjenner til butikker i Norge som fører? Ser etter hver gang jeg er ute og shopper men finner ingen:(

Kan seff bruke bikini, men i svømmehall føler jeg meg mer vel i en badedrakt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har på h&m.. www.hm.com . har sett det både på nettbutikk og i vanlig butikk.

Skrevet

her blir det bikinien..... fant en fin badedrakt for gravide i en undertøysbutikk, men den kostet 1200, og det syns jeg var sinnsykt mye for å skulle brukes så kort tid. har ikke funnet noen på rimeligere butikker heller, og jeg vil oxo gjerne se den og prøve....

Skrevet

bikini kan en jo bruke gravid eller ikke gravid:)

Skrevet

takk for svar:)

Ja, vil heller ikke betale for mye for noe som brukes så kort.

Får ta meg en titt til på H&M:)

Skrevet

Håper bikinien jeg har tenkt til å bruke i sommer kan kasseres etter bruk. Eller: Håper toppen holder og buksen ryker ;-D

Skrevet

Jeg kjøpte meg en finfin grønn bikini i XLNT-avdelingen på Kappahl. Vanligvis er jeg 40/42, men kjøpte bukse i 44 da det var det minste de hadde. den passet helt fint, og enda litt mer plass til magen. (er 17(18) uker nå) Veldig greit å kunne velge topp og bukse hver for seg, så man får rette str. Måtte opp i D-cup på overdelen...(Dolly halvparten, that's me).

Skrevet

De har også på Lindex,henger sammen med gravidetrusene og ammebhene,200-300 kr ikke så veldig dyrt syns jeg..

Skrevet

Meg og Magen i Tønsberg har en svart fin og enkel badedrakt til 200 kr. Ikke verst. Hadde i alle fall ikke gitt 1200 kr!

De har også masse annet fint og billig mamma tøy.

Skrevet

til AnnaLena

hvor omtrent er den butikken? jeg er ikke veldig kjent, men litt.... begynner å få akutt behov for sommertøy her....

Skrevet

Den er midt i Tønsberg sentrum ved Farmantorvet der Taxiene er. Sjekk deres nettsider www.megogmagen.no. Der kan du ogspåklikke ut et kart. Du kommer ikke til å bli skuffet, lover... Var innom der i dag og fant masse fint sommertøy.

Bare spør om hjelp, de er kjempeflinke til å finne fram klær som passer deg.

Skal du ha tvillinger???

I såfall skjønner jeg godt det akutte behovet ditt;)

Skrevet

www.mammashop.net har en del badetøy, for de som like gjerne bestiller på nettet... Mye annet fint der også!

Skrevet

Tusen takk for alle svar og mange gode tips:)

Skal sjekke ut lindex og hm. Finner jeg ikke der blir det på nettet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...