Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Har sett et par plasser på nettet, men kunne tenkt meg sett på den og mulig prøvd først...Noen som kjenner til butikker i Norge som fører? Ser etter hver gang jeg er ute og shopper men finner ingen:( Kan seff bruke bikini, men i svømmehall føler jeg meg mer vel i en badedrakt:)
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 De har på h&m.. www.hm.com . har sett det både på nettbutikk og i vanlig butikk.
elin og gutta;) Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 her blir det bikinien..... fant en fin badedrakt for gravide i en undertøysbutikk, men den kostet 1200, og det syns jeg var sinnsykt mye for å skulle brukes så kort tid. har ikke funnet noen på rimeligere butikker heller, og jeg vil oxo gjerne se den og prøve....
maria isabell Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 bikini kan en jo bruke gravid eller ikke gravid:)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2008 takk for svar:) Ja, vil heller ikke betale for mye for noe som brukes så kort. Får ta meg en titt til på H&M:)
Berta_78 Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Håper bikinien jeg har tenkt til å bruke i sommer kan kasseres etter bruk. Eller: Håper toppen holder og buksen ryker ;-D
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Jeg kjøpte meg en finfin grønn bikini i XLNT-avdelingen på Kappahl. Vanligvis er jeg 40/42, men kjøpte bukse i 44 da det var det minste de hadde. den passet helt fint, og enda litt mer plass til magen. (er 17(18) uker nå) Veldig greit å kunne velge topp og bukse hver for seg, så man får rette str. Måtte opp i D-cup på overdelen...(Dolly halvparten, that's me).
Christyc Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 De har også på Lindex,henger sammen med gravidetrusene og ammebhene,200-300 kr ikke så veldig dyrt syns jeg..
AnnaLena Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 Meg og Magen i Tønsberg har en svart fin og enkel badedrakt til 200 kr. Ikke verst. Hadde i alle fall ikke gitt 1200 kr! De har også masse annet fint og billig mamma tøy.
elin og gutta;) Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 til AnnaLena hvor omtrent er den butikken? jeg er ikke veldig kjent, men litt.... begynner å få akutt behov for sommertøy her....
AnnaLena Skrevet 7. mai 2008 #11 Skrevet 7. mai 2008 Den er midt i Tønsberg sentrum ved Farmantorvet der Taxiene er. Sjekk deres nettsider www.megogmagen.no. Der kan du ogspåklikke ut et kart. Du kommer ikke til å bli skuffet, lover... Var innom der i dag og fant masse fint sommertøy. Bare spør om hjelp, de er kjempeflinke til å finne fram klær som passer deg. Skal du ha tvillinger??? I såfall skjønner jeg godt det akutte behovet ditt;)
Førstegangsmamma82 Skrevet 7. mai 2008 #12 Skrevet 7. mai 2008 www.mammashop.net har en del badetøy, for de som like gjerne bestiller på nettet... Mye annet fint der også!
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 8. mai 2008 Tusen takk for alle svar og mange gode tips:) Skal sjekke ut lindex og hm. Finner jeg ikke der blir det på nettet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå