Gjest stockholms tjej Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 vi så våran lille gutt=) han hadde det fint og veide 1kg nå=) og han hadde hode omkrets på 24 cm.... De var en sånn lettelse å se at han har de fint=) vi gleder oss så sinnsykt mye nå=)
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Så moro : ) Skal på ul i uke 32 (eller rundt uke 32). Da skal de måle babyen og estimere vekt også skal de sjekke morkaka (den ligger under babyen). Gleder meg kjempe mye : )
Gjest stockholms tjej Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 ja de er gøy å se at den lille har det bra=) håper alt ser fint ut på ditt UL=) vet du om du får gutt eller jente?
LilleLykkeMor Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Åh, dere er så heldige! Jeg gleder meg sånn til ul, skal på ordinær ul i uke 21, slutten av mai. Var så skuffet over at jeg blir tatt inn så sent. Pappaen til babyen gleder seg sånn til å se den. Krysser fingerne for at han/hun har det bra, det kjennes ut som det er liv der, og jeg har fått høre hjerteslagene, senest i forrig uke, så det er sikkert bra. Men det blir en lettelse likevel .-)
AO3 Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 LilleLykkeMor, når har du termin? Jeg skal på UL 20. mai, er da helt i slutten av uke 18 (19 bim) ifølge tidlig UL, men legen går etter menstermin, som tilsvarer helt i slutten av uke 19 (bim 20). Tidlig UL/menstermin 19/14. oktober. Da har vi kanskje termin noenlunde samtidig? Syntes jeg ble tatt inn sent, jeg... Regner du "vanlige" uker eller bim-uker når du sier uke 21? Til HI: Så herlig at alt så bra ut!
LilleLykkeMor Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 26. mai har jeg fullgått minst 20 uker og en dag. Har ikke eksakt dag for mens, men har "tatt i" for å ikke bli skuffa og satt tilbake i tid. Så 20 uker ferdig pluss 1-4 dager. så "mens"-termin er foreløpig 17. oktober, ganske sammenfallende ja! ;-)
AO3 Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Ja, da ligger vi antagelig ganske likt i løypa foreløbig. Blir spennende å se når vi begge har vært på UL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå