Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var der i stad og der var det mye fint for gravide. Kjøpte et par (åååååå, hva heter de igjen) bukse/shorts, altså bukser som går ned til leggen i den vanlige avd. De var med høyt liv, så de er kjempe fine som mammabukser. Kjøpte også en sånn en i mammaavd.

Var også en del skjørt der nå, kjempe fine og ikke så dyre. Kjøpte ingen da jeg ikke hadde tid til å prøve de på, men skal tilbake å prøve.

Ble veldig positivt overrasket over hvor mye fint de har der nå og at jeg fant meg klær i den vanlige avd. også (kunne til og med bruke str. M som er samme str. jeg hadde før jeg ble gravid, så det var skikkelig opptur).

Var på Stovner senter.

Så også flere kjoler som man kan bruke som gravid, i den vanlige avd. Føler det er lettere å finne klær nå enn sist jeg gikk gravid (2005-2006).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

ja moten er virkelig riktig for gravide nå:) Jeg var selv på Hennes idag. Men var i lunsjen så spurta bare rett til mammaavdelingen:)

Der fant jeg to topper som var sommerlige og søte og en god cardigan som hang så fint på kroppen både åpen og igjen:)

Skal ta meg en tur til og håper finne litt tunikaer o.l.:)

Var kjempemye fint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...