Vilde08 Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Føler bare for å dele min aldeles strålende dag med dere! Skal være den første til å innrømme at de siste mnd har hvert fulle av bekymringer for alt mulig rart, men i dag er det ingenting som kan mørkne mitt sind;)hihi Hvorfor er jeg i så godt hummør?: - Vi skal ha ei lita jente. - UL viste at jeg er en uke lengre på vei enn anntatt.20+5 -ALT er i skjønneste orden. -Sambo har blitt tilbudt bedre jobb med ennå bedre lønn. - Jeg har blitt lovet full stilling hele sommeren, selv om det er normalt at alle reduserer stillingene sine hos oss om sommeren:) -Jeg er fremdeles sunn, frisk og rask. -Nå kan også far kjenne lille jentas bevegelser på kvelden. -Solen skinner -Arbeidsdagen en straks over
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Her skinner også solen fra skyfri himmel:) Jeg har lagt ute å solt meg i to timer.. Herlig å kanskje få litt farge på hvit vinterhud.. Den lille i magen sparker, så jeg vet det er liv. om to uker er tid til UL, håper også jeg får vite hva slags kjønn jeg får. Har blitt veldig sikker på at det er eijente som ligger der inne i magen min. Men er jo ikke sikkert om det stemmer.. Gleder meg også til far får kjenne liv fra bebisen utenpå magen.. Og ser fram til en lang sommer, med mange fridager og laange ferie med forhåpentligvis mye sol og varme (bare ikke for varmt, no må vi jo klage på med det været..hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå