Mamma`n til Eilen og engelen Kenneth Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 hvorfor jeg blør fra rompa? Det kommer friskt blod...har ikke vondt noe sted eller noe, men om jeg går på do og tørker meg så er det friskt blod på papiret.
Fjuolla Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Hemoroider er det første jeg tenker på..men kan jo være noe annet å!: )
Arytai Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Hvis det er mye friskt blod så bør du vel dra til legen for å sjekke om du har blødninger i tarmen...
opsi fødeklar Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Veldig normalt med hemoroider, og det bør ikke gjøre vondt.
Klemzi Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Helt sikkert hemoroider. Det er helt ufarlig. De er ofte innvendige, og da er slimhinnen tynn, og blør lett. Men om du er veldig bekymret kan du jo sjekke med en lege.
tkmp Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 heisan..du kan faktisk ha fått hemorider som di andre sier.men det kan også være en liten rift i åpningen..men ta kontakt med lege du så får du iallefall et korrekt svar...lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå