Gå til innhold

uff... blitt feit ja..

Anbefalte innlegg

Skrevet

feit og gravid nå.. prøvde shortsen fra i fjor bare for morro skyld, men de fikk jeg ikke over lår og rompe engang.. spent på om jeg klarer og komme inn i de i sommer etter babyen har kommet. Er ikke bare magen som har blitt stor nei :P

Så her sitter jeg i en gammel slitt shorts som er sambo sin, og gleder meg til baby kommer og jeg kan shoppe litt klær :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe..ikke meningen å le, men det er akkurat som meg det der..prøvd noen sommerklær fra i fjor jeg og, kommer ikke over rompa i det hele tatt, så de klærne jeg går i nå er ikke så mye å skryte av akkurat, det dummeste er at ingen av klærne til sambo passer heller, for han er tynnere en meg fra starten av..hvordan skal dette går, heldigvis "bare" 3 1/2 uke igjen til termin:)

Skrevet

Akkurat slik har jeg det også.

Fikk kun på meg en av knebuksene mine, den har lavt liv og høy strikk, men den var ikke videre behagelig. Prøvde flere av sommerskjørtene mine, men jeg fikk ikke igjen noen av dem. Har sendt melding til søsteren min om hun har noe jeg kan låne. Hun er litt større enn meg.

Hvis ikke var det noen ok knebukser med strikk til 200 kr på Vero Moda og Cubus som passet veldig fint når jeg gikk opp til str 38.

Må nok investere litt i det tror jeg, jeg har jo tross alt ti uker igjen.

Skrevet

Jeg har også blitt feit!! =)

Skrevet

så det er ikke bare meg nei ;) Godt det ikke er lenge igjen da.

Skrevet

Jeg trodde også at jeg kunne bruke skjørtene fra i fjor, bare dra dem ned under magen, men selvtilliten sank firogtyve hakk da jeg ikke fikk dem over låra med glidlåsen åpen :-D

Heldigvis kjøpte jeg en del vide topper i fjor med sånn vaffelsøm øverst, så har dratt dem ned over magen, ble ypperlige skjørt :-)

Skrevet

Haha... Fant også frem sommerklærne mine nå og ble helt forundret over hvor små de var!! En tunika som jeg brukte som vid kjole i fjor satt som et skudd nå (som topp!!) - ellers passer ikke et eneste plagg.

Har fått en skikkelig låvedør til bak!!! Håper jeg blir noenlunde normal igjen en gang.... Er i uke 35 nå så ikke lenge igjen før jeg må finne på noe smart mht. sommerklær etter fødsel.... hjælp!

Skrevet

Haha!!! Jeg har også flere kjoler som er blitt til en fin topp :) Skjørt har jeg gitt opp, og sorte tights er blitt en god venn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...