jinte1983 Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 jeg har tenkt å ta dette senere, og har sjekket pris på Volvat på Hamar. Der tar de ca 1400 kroner, uavhengig av om det er 3D eller 4D. Hva har dere betalt/hva skal dere betale andre steder??
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 på nøtterøy i Tønsberg tar de 800kr! der får du bilder å dvd av ultralyden med hjem! skal dit på fredag!
*Lille Persille" Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 I Oslo koster det 800-1000 for 3D ultralyd (da får du med 4D også) og 1000-1200 for vanlig 2D
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Jeg var på vanlig 19 ukers ultralyd på sykehuset i Ålesund..Der har de nå innlagt 4D og 3D ultralyd uten at det koster noe..Men siden du får opp til 15 bilder i hånden betaler du 50 kroner for bildene. Men jeg var ikke klar over at de hadde dette tilbudet her men det er altså det. Bare et tips.
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Skal på 3 D Ul i morgen i Oslo, og betaler 900,- for den morroa ;o) Gleder oss masse også da...
nr2-imagen:) Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 Jeg har bestil 3d ultra i ålesund på mr klinikken den 20.mai! Og jeg må betale 1000kr. Er også med 4d med dvd som du får med hjem. Visste ikke at de hadde det på sykehuset gratis!! Hvorfor opplyser de ikke om det!?? Må man bestille der også? 4d er vel at du får se film av barnet
AnnaLena Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 Man får ikke 3D på sykehuset uten videre. Det skal være en grunn til å være der. Så alle kan ikke bare bestille 3D der gratis. Derfor har du ikke blitt opplyst om dette. Vi har betaler 850 kr for 3D og 4D i Tønsberg hos Kvinnedoktor på Meg og Magen, Da får man med CD med film (4D) og 3D med bildespill og musikk. Du får også en medisinsk vurdering av en fødselslege, noe jeg synes er relevant. Da vet man at babyen har det fint også og ikke bare bilder. Kan anbefale Kvinnedoktor på det sterkeste. Du får utolig flotte bilder og det er en veldig flink lege der. Har forelska meg helt i stedet. Er stadig innom og handler rimelig mamma tøy av de søte jordmødrene der og får litt råd om graviditeten. Har vært hos Kvinnedoktor 2 ganger, til tidlig ultralyd 800 kr og 17 uker betalte vi 700 kr for. Skal definitivt tilbake til en 3D (850 kr). Man får også modnings akupunktur der og akupunktur for plager i svangerskapet.
kassiopeia1979 Skrevet 7. mai 2008 #11 Skrevet 7. mai 2008 Hei ! 4D er bevegelse i tillegg til det du ser i 3D - lurte fælt på det selv , og spurte da vi var og så vår lille frøken - skal på enda en i uke 29 i københavn og der er det dyrere enn norge - nesten 2000 norske - Men vi syns det er verdt det :0)
AnnaLena Skrevet 7. mai 2008 #12 Skrevet 7. mai 2008 Oi det var dyrt...Du kanskje bor der og ikke har muligheten til "norske" priser...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå