Gå til innhold

flere som har kjøpt doppler på e-bay??

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra Hong kong?

fikk min idag, og gledet meg kjempemasse til å høre babyen, meeen, jeg hører ikke engang min egen puls med doppleren..så d kan vel bare kastes i søplet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! jeg fikk også pakke fra hong kong for en stund tilbake.. kjøpte noe som heter angelsoundz! Min funker helt fint... Har du tatt på nok gele på magen? har du ikke det så har jeg finni ut at både vann, såpe og oliven olje og sånt fungerer like bra.. var så liten tube som fulgte med! Men hvertfall så må du ikke gi opp... du må bare lete på riktig sted! Kanskje babyen gjemmer seg! Er veldig gøy når du får det til... kan tilogmed høre sånne skvulpe lyder når han beveger seg der inne.. jeg er 23 uker nå da, men har hatt den siden uke 19 og hørte da og=)

Lykke til!

Skrevet

Jeg kjøpte også doppler på e-bay (angelsound) og den fungerer kjempebra!:D Jeg kjøpte babyolje og brukte som gele jeg da...:)

Det er enkelte ganger jeg ikke hører hjertet, men da er det bare å prøve på nytt litt senere! Jeg hørte hjertet samme dag som jeg fikk doppleren, da var jeg ca 17 uker på vei;)

Skrevet

jeg har også bestilt, men venter fortsatt på å få den.. gleder meg syyykt til å høre hjertelyden :) får håpe min virker da.. hehe....

men som de andre sier så får du ikke gi opp.. prøv igjen i morgen :)

hvor langt er du på vei da???

hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk doppleren???

Skrevet

ja det var denne angelsound... øh, må man ha gele??*flau* det var ingen gele med i min pakke...og jeg hørte ikke engang min egen puls.... prøve å ta den på mitt eget hjerte også, men ingen lyd der heller..jeg får prøve igjen da:P

Skrevet

Har du satt i batterie?

Har du evt tatt av plastikken på batteriet?

Lyser den grønne lampen?

Skrevet

ehh...jeg er ikke dum da..

Skrevet

Haha.... Prøv med gele du;) Eller som sagt babyoil, såpe eller noe annet vått=)

Skrevet

Skal prøve med gele eller noe sånn ja, men tror ikke d var no sånn i pakken, men har ikke fått sjekka d nå, for jeg glemte seff. doppleren hos mamma i går( posten min kommer dit!)

ellers så får jeg kjøpe noe gel e.l. på kvadrat senere når jeg skal ut på mammaklærshopping=) ( om jeg finner noe;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...