mammatil2flotte Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Skal være borte 1 mnd.. Har bedt han ta en storhandel for meg før han reiser, hva må han handle?? Står helt stilt her nå... Hjelp noen :-)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Ååååå så heldig han er du burde blitt med =0) det er jo bare drømmen =0)
~sjiraff~ Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Masse mat til å putte i fryseren slik at du bare behøver å fylle på med ferskvarer. Alt du trenger av hygieniske artikler, vaskeartikler, klær og hvertfall bleier. Ellers er jo ikke en mnd så veldig lenge.
Gjest irismor Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Hermetikk Dopapir Tørkepapir Frysemat - pølser, kjøttdeig, pizza osv Mel Sukker Pasta Bleier Bind/tamponger Shampo Balsam Div såper Vaskepulver Skyllemiddel Tannkrem Saft Zalo Grønnsåpe Salmiakk Klorin Div supper og sauser
Dunder Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Pass på at han har laget middag til hver dag og lagt i fryseren. Det gjør alltid min mann når han er borte. Hvis ikke hadde jeg sultet i hjel.
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 hvorfor må han ta en storhandel for deg før han reiser?
Arb.ledig husmor Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 Var det ikke i Afrika han skulle handle da???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå