Vero76 - 30.11.05 Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Eg må ein tur til Bergen i veke 25 (er sensor på eksamen). Eg kjem til å vere i veke 32 av svangerskapet, og lurer på om eg bør/ har lov til å ta fly? Det er snakk om ei flygetid på ca 40 minutt. Er det nokon som kjenner regelverket her? Har ikkje lyst til å køyre bil i 6 timar heller, liksom...
ory Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Hei, Både sas og norwegian sier nei fra 4 uker før termin. sjekk nettsidene deres for helt korrekt info. Jeg skal fly til Budapest i uke 35 på jobb, så Bergen burde ikke være noe problem i uke 32. God tur,
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Jeg er 30+1 i dag og skal fly bergen fra trondheim i morra, den flyturen er på ca 50 min. Skal hjem igjen den 20 mai, da er jeg rundt uke 32, sist flydde jeg samme strekningen når jeg var ca 37-38 uker på vei, hadde da legeerklæring men ingen som spurte om den når jeg sjekka inn. Så tror nok du trygt kan fly ja, er noe med innenlands og utenlands, tror det er opptil 2 uker før termin innenlands på flyturer under 4 timer men da med legeerklæring.. Skal ikke si at det er slik helt sikkert altså men jeg mener og ha lest det..
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2008 flott, då tek eg sjansen på å bestille billettar:)
MintCondition Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Mm, innen 4 uker før termin pst! Det er meg Vero, Marthe!
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2008 Juhu! Så du har til og med gidda å skifte nick, altså? Jajamen! Eg sneik meg til å skrive litt i arbeidstida, sidan spørsmålet var heilt klart jobborientert;). Men no er det back to the grind her. Men fint at du er tilbake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå