Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere tatt interiør-skolen på NKI? Kan dere anbefale det? Har innmari lyst til å gjøre noe annet i livet, og syns det er veldig gøy med alt som har med hus og interiør å gjøre..... har vært innom noen av emnene i studiet før, så jeg tror ikke det skulle være så vanskelig å få til.

 

Har veldig lyst til å høre fra dere som har tatt det.....please!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei,

 

Jeg holder på med 2 semester av det studiet nå.

Jeg syntes det var kjempe artig i begynnelsen, men nå begynner det å bli et lite ork. Oppgavene er ufattelig tidkrevende og når man jobber ved siden av er det vanskelig å få tiden til å strekke til.

Men lært mye har jeg, og kommer sikkert til å lære mer. Interiør og farger er jo veldig spennende.

 

Nå skal det sies at jeg leter litt etter motivasjonen min.... er lei lesing og oppgaver... er du motivert og strukturert er skolen helt topp. Men husk at den er veldig tidkrevende.

 

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...