Gjest Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Eldste gutt ringte fra skolen og nekta gå inn i klassen før han viste hva han skulle gjøre stakkarn.. Nå har han trødd over på tur ned trappa,sikkert i full fart.Nok en gang... Han har voooondt...å da har han det.For han sier aldri noe,er det ikke noe.Så skolen ordna legetime etter krav fra oss,gubben er på tur dit,og her sitter jeg å gliser,hehe I beste fall er det bandasjer og forstua fot noen dager.Eller han har værre skader også denne gang...Jeg og han...Vi er snublende og hinkende rett som det er...hehe....Han får arve rullatoren min ;o) (Håper selvsagt at det ikke er noe alvorlig da)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Heisann og hoppsann. Dette går bra. Har en sånn forstuet fot om dagen jeg også.... Legen sa jeg ikke skulle belaste den så mye:o) Hallo, jeg har barn da:o) Vi håper at gutten din "bare" har forstuet. Ikke fordi det ikke gjør vondt. AU AU AU AU AU. Men fordi det tar litt kortere tid enn et brudd. Håper det går seg til og at det ikke blir gips i 6 uker.....for det er no dritt.
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 fikk tlf nå. "kun" forstrekt sena,Så han måtte rekne med vondt opp til 2mnd. Bandasje,klapp på skuldra,og hjem med seg,hehe. Men skulle ikke avlaste foten,det var rart.Hadde trodd det ble ivertfall to uker med krykker. Rart det der at legene tror småbarnsmødre kan ta det med ro!! Gips ja,pjøyh..Det fikk han sist serru,hehe.Så det er godt han slipper nå.Han hadde blitt skremt.Hørtes ut som legen snakka om opperasjon =)) Så nå sitter han med vondt i magen å sier han,hehe.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Uff da! Enda godt det ikke var brukket, tross alt! God bedring til guttungen:-)
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 ja,det er godt. =) Men han har vanvittig vondt.Så gubben leta frem krykkene mine.Så slipper han belaste foten i dag ivertfall.Syns det hele var rart jeg.For var han like hoven i mårra,så måtte han tilbake..?!?... Klart han er hoven da å.Han må jo gå på den.."skrangler med hue".. Men han har mindre vondt i magen da ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Godt magevondten er mindre da:-) Smart å bruke krykker så ikke han belaster foten mer enn nødvendig. Leger er noen rare dyr:-)
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Jeg kan nesten mer enn legen på det feltet tror jeg ;o) Er etter slike ting og andre gøye stunt at jeg har måtte opperere anklene mine.Å alltid når jeg trødde over var det å ikke bruke foten så mye.Han er grusomt hoven.Ankeln er bortevekk den.Så jeg håper den legen er sikker i sin sak om diagnosen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå