Gå til innhold

Gruer meg til ultralyd i morgen :(:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er redd for å få dårlige nyheter, tenk viss d ikke er liv,( sjøl om eg trur eg kjenner spark hver dag) tenk viss det er noe gale, off, klare ikke sove om nettene, er skikkelig urolig, flere med samme følelse?? vil jo at den lille mamyen min skal ha det bra i magen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet du sånn satt jeg også og var redd før ul - men hadde også kjent liv og prøvde å tenke positivt. vi kom litt for tidlig til timen vår og jeg gikk bare rundt og trippa med 180 i puls og ble helt rød i ansiktet av nærvøsitet.. samboeren min sa "slapp av, alt er bra" - og det var det jo :)

lykke til!!

Skrevet

Áh, jeg forstár deg ogsá godt, jeg hadde min fórste ul i uke 13. Begge gangene (ogsá i uke 19) gruet jeg meg litt pá forhánd men det skal mye til for at noe er galt eller at det ikke er liv. Nár du er der kommer du til á bli helt satt ut av á se den lille kroppen pá skjermen, hjertet som dunker og kanskje en arm eller et ben som beveger seg!

Lykke til!

Skrevet

Jeg har det på akkurat samme måte - skal på UL 20. mai. Jeg tok en tidlig UL i uke 8, og da var jeg kjempenervøs - men samtidig veldig bevisst på at det var så tidlig. Nå har jeg jo kommet ganske langt egentlig, og føler liksom at jeg har mer og mer å tape for hver dag som går, om du skjønner hva jeg mener? Tror også jeg kjenner spark, og har hørt hjertelyd to ganger, men de vonde tankene kommer likevel. :/

Det eneste jeg kan si, er at for min del er det i alle fall bedre å vite enn å ikke vite hvis det skulle være noe riv ruskende galt inni der. MEN det er heldigvis lite sannsynlig - vanligvis går det BRA! Prøv å holde fast på den tanken! :) :) :) Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...