anna_lou Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Noen som har barn med søvnproblemer, og hva defineres som søvnproblem? Sønnen min har i løpet av sitt liv sovet kanskje 2 eller tre ganger gjennom hele natten uten å våkne. Er dette unormalt? Jeg er vant til at han våkner minst en gang om natten, så for meg er jo dette normalt. I følge naboene mine er dette unormalt (de våkner av at sønnen min skriker om natten), og de klager og vil helst ha meg til å flytte. I følge dem er det meg som er problemet. De sier jeg er for ung og svak til å takle sønnen min! Frekke ja, det er bare fornavnet dems Noen som vet om noen søvnterapeuter som behandler små barn? Jeg begynner å bli desperat nå, fordi det hittils har gjort oss til naboenes verste fiender, og de prøver å overbevise husverten til å kaste meg og sønnen min ut. Jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre.....
yasmina Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Tviler paa at det er din feil iallefall... Har 2 barn, den ene har sovet gjennom natta siden han var 6 mnd og den andre som blir 2 i juni har fremdeles ALDRI sovet gjennom en hel natt.... Har aldri slaatt meg at det skulle vaere vaar feil engang. Vi har da proevd de metodene vi har kommet over, ved hjelp av HS og naa lege. Men de fleste sover gjennom natten saa hvis han er mye vaaken hadde jeg tatt det opp med HS for det kan vaere hjelp aa faa.
anna_lou Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2008 Takk for svar:) Jeg har tatt det opp flere ganger med både HS og lege, de har gitt han Valergan for at han skal sove bedre, men det hjelper så å si ingenting. Dessuten liker jeg ikke tanken på å dope han ned, og vil hvertfall ikke gjøre det for naboens skyld! Jeg blir oppgitt og kjenner at jeg er skikkelig forbanna på naboene
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 For det første er naboen din en stor sopp, ugress som selv burde flytte. Du har ikke nevnt for han at disse "tv\film kveldene" hans ikke er lydfrie de heller da? Eller alle festene hans? Og jeg tviler på at det er lov til å røyke pølse på verandaen midt på vinteren så man nesten forgifter hele nabolaget. . . Uansett, jeg vet hvordan den kongla under deg er, og han er ikke riktig navla. Det er ikke grunnlag for å få deg ut av huset pga han syntes ditt barn bråker.. Noah sover heller ikke på natten, de gangene han har sovet hele natten har jeg nesten fått panikk, for det skjer ca aldri. Jeg tror at små barn kommer inn i en slags rutine, de er ikke vant til å sove så er det ikke bare å begynne med det heller... Noah hyler og skriker som en stukken gris midt på natten han også, vi har prøvd alt, men han nekter og sove. Aner ikke hva man kan gjøre, skrikemetoden igjen og igjen kanskje? Skjønner hvis du ikke vil gjennomføre det pga nektet i første etg, men da får han heller bare flytte ut, eller informer han gjennom et brev hva som kommer til å skje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå