♥Cherrypie♥ Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Da jeg fikk mensen sist for 12 dager siden så blødde jeg lite men det man kan kalle normalt i 2 dager,men liite på natta. Det begynnte søndag kveld..Onsdag blødde det nesten ingenting bare litt avogtil, men ikke så mye at jeg trengte hverken o.b eller bind, bare ett truseinnlegg..Sånn gikk det til fredagen..kom på str med ett kronestykke hver gang noen få ganger om dagen bare.etter det litt brunlig/gulig utflod som raskt gikk over til veldig limete og klebrig utflod.. Har aldri opplevd mensen sånn før.. å nå begynner jeg å tenke, typisk tenking er ikke bra!! Har hørt at noen har festeblødninger o.l men det er vel bare en gang en dag eller noe? Er det noe sannsynlig?
Ainahel1 Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 ikke umulig.....forskjellig fra person til person.... tror jeg hadde festeblødning i går.... krysser fingrene for at det har klaffet nå
Meerim Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Hørtes ut som meg det der. Jeg hadde det på akkurat samme måte som du beskriver, bare at dette kom ca 1 uke før jeg egentlig skulle hatt mensen. Tenker jo mitt jeg også, men har ikke funnet noen annen forklaring enn at jeg hadde en uregelmessig syklus denne måneden. Dessuten har jeg jo nettopp sluttet på p-piller, så det kan også være det som har gjort at ting er litt i ulage. Lykke til til deg i alle fall! -M
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå