Gå til innhold

pappa ringte nettopp:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått 20 000,- inn på kontoen. "feriepenger" kalte han det:)

Åh, så deilig. Jeg var nemlig helt blakk(det visste ikke han).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så utrolig deilig da og for en snill pappa du har da :)

Skrevet

Ja, jeg vet:) Han er supersnill og gjør det beste han kan for oss søsken og alle barnebarna:) Det er foresten mamma også:) Men denne gangen var det pappa og litt ekstra penger;)

De er så flinke til å stille opp, til å lytte og til det meste. Håper jeg blir slik for mine barn også, etter at de er blitt voksne:)

HI

Skrevet

Veit åssen det føles :) og det er deilig med snille foreldre! Og selvf bare en bonus at de deler med seg, men skal si det gjør godt en gang i blant å få litt. Fikk 15.000 selv i forrige uke :o) da var det jubel i stua!! (er veldig nøye på å ikke søle bort penger jeg får fra de, bruke de på fine ting, ferier ol så de ser gleden ved det :))

Skrevet

Jeg fikk 100 000 av min pappa for 1 mnd siden.Føles som å ha vunneti lotto

Skrevet

Ja, jeg skal ikke sløse det bort:) Jeg tenkte å bruke litt til huset, og litt på ferie i sommer. Er der noe igjen, så setter jeg det tilside. Det kan være godt å ha noen få kroner gjemt unna en måned det er ekstra trangt:)

Og du som fikk 100 000,-, heldige du;)

Skrevet

seriøst? setter foreldrene så mye penger inn på konto slik uten videre???? min mor kommer avogtil med noen hundrelapper og eg strever med å ta imot...hun kjøper klær til gullet mitt og gaver,men aldri 20 000 eller 100 000 inn på konto slik uten videre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...