Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 jeg har fått 20 000,- inn på kontoen. "feriepenger" kalte han det:) Åh, så deilig. Jeg var nemlig helt blakk(det visste ikke han).
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 så utrolig deilig da og for en snill pappa du har da
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Ja, jeg vet:) Han er supersnill og gjør det beste han kan for oss søsken og alle barnebarna:) Det er foresten mamma også Men denne gangen var det pappa og litt ekstra penger;) De er så flinke til å stille opp, til å lytte og til det meste. Håper jeg blir slik for mine barn også, etter at de er blitt voksne:) HI
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Veit åssen det føles og det er deilig med snille foreldre! Og selvf bare en bonus at de deler med seg, men skal si det gjør godt en gang i blant å få litt. Fikk 15.000 selv i forrige uke ) da var det jubel i stua!! (er veldig nøye på å ikke søle bort penger jeg får fra de, bruke de på fine ting, ferier ol så de ser gleden ved det )
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Jeg fikk 100 000 av min pappa for 1 mnd siden.Føles som å ha vunneti lotto
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Ja, jeg skal ikke sløse det bort:) Jeg tenkte å bruke litt til huset, og litt på ferie i sommer. Er der noe igjen, så setter jeg det tilside. Det kan være godt å ha noen få kroner gjemt unna en måned det er ekstra trangt:) Og du som fikk 100 000,-, heldige du;)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 seriøst? setter foreldrene så mye penger inn på konto slik uten videre???? min mor kommer avogtil med noen hundrelapper og eg strever med å ta imot...hun kjøper klær til gullet mitt og gaver,men aldri 20 000 eller 100 000 inn på konto slik uten videre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå