McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Hva slags videreutdanning har dere, og hvor mye gikk dere opp i lønn? Og hvor jobber dere?
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2008 Noen her i kveld kanskje?
*ale* Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Er ikke det selv men jobber sammen med flere.. De har videreutd i psykisk helsearbeid, og noen i rus/ psykiatri. Vet de har dårlig uttelling på dette lønnmessig pga slett arbeid fra organisasjonen. Ikke sikker på hva det utgjør i penger. Men de får seg mye lettere jobb med denne typen spesialisering, ettertrakta innen psykiatri og kommunal omsorg.
meg & to små vampyrer Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Jeg er ikke sosionom med videreutdanning, men tenkte å svare allikevel. Hva skal du bruke videreutdanningen til? Hvor skal du jobbe eller hva vil du jobbe med?
*ale* Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Glemte å si det, jobber i akuttpsykiatrien (voksne).
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2008 Har ikke helt bestemt meg faktisk, tenkte bare å høre hvor mye man gikk opp i lønn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå