Sunshine med småtroll:) Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Har fått time på fredag for da har sambo fri fra jobb=) Håper virkelig det hjelper da mini sliter med luft i magen og gulper nesten alltid opp all maten. De snakket også om låsninger i ryggen (KISS) så det er godt å få sjekka det ut=) Håpre virkelig det funker da det er fælt å se at mini ikke har det så godt. Bruker minifom og det funker, til en viss grad..Han får ut mer luft nå,men lufta er jo der enda så.. Ønsk oss lykke til=D
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Masse lykke til! Driver selv å bestiller time hos manuell terapeut nå, for jeg har en liten mistanke om at lillegutt har KISS.. visste ikke at man kunne få time til kiropraktor. Hvor lenge måtte du vente? var du til lege først? Vi må vente helt til den 19 for den manuell timen.. skal vi liksom bare sitte å se på at han har vondt til da? lurer fælt på hva vi kan gjøre.. han har endel illskringing.. gulping og sikling og endel luft nå... gråter din mye?
~\/ero~ Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Så fint:) Er nok godt og ta en sjek. Har selv en gutt med kiss, og merket allerede forbedring etter første behandling hos kiropraktor. Håper det vil hjelpe gutten din også.. Ønsker dere lykke til:)
Sunshine med småtroll:) Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2008 Har en liten mistanke om det her jeg så. Håper kiropraktor kan finne ut av det. Ringte i dag og fikk time på fredag. Gikk ikke igjennom lege nei..Han gråter en del og gulper mye. Har blitt litt bedre men det er fortsatt noe som plager han merker jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 vet du om "vanlige" kiropraktorer kan hjelpe eller må de være spesialister på barn/videreutdanning..?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Har også mistanke om KISS her også; så ringte og best time hos manullterapaut idag. Fikk time på fred. så vi er kjempe spente!!
Axus' girlfriend Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 så bra:) jeg har bare gode ord å komme om etter vi var til kiropraktor med Oda. hun gråt en del om kveldene og jobber skikkelig for å prøve å få opp lufta. rapte lite. har hatt to behandlinger til vanlig kiropraktor nå, og jenta raper som bare det etter måltidene:) hun sover om kveldene og virker som en gladere baby..så godt å se!!!! da "knakk" kiropraktoren Oda i nakken første gangen, og bevegelsesmønstret på hodet forbedret seg:) + i korsryggen begge gangene. Jenta syntes ikke det var vondt, lå å "snakket" og smilte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå