mei&mi + marcus :) Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Blødde i dag tidlig, så fikk heldigvis time kjapt hos en gynekolog. Satte meg i den beryktede stolen og såg spent på skjermen... Ingen tegn til hjerteslag.... Vi letet og letet men såg ikke noe tegn til hjerteaktivitet.. Plutselig synes vi at vi såg noe, men så forsvant det igjen... Letet litt til og DER banket det!!!!! Jeg oppdaget det før gynekologen..hehe..Jeg nistirret på skjermen.. Er 7+4 og den lille var 11mm og hadde vokst mye siden uke 6 da jeg var der sist.. :) Før jeg skulle gå spurte han meg om jeg var sykepleier, nei sa jeg. Han synes det var så rart at jeg var så opptatt av disse hjerteslagene og flink til å se hva som kom opp på skjermen.. Hallo?? Det er jo bare logisk at hjertet må slå for at det skal være liv...merkelig type... Ville bare dele dette med dere. Takk for at du ville lese og lykke til videre!! =D Nå er jeg kvalm og spyr med glede, var sikker på at jeg hadde mistet igjen jeg....puuuh!
Rosica83 Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Så bra at dere fant den lille, og at alt sto bra til! Må ha vært forferdelig for deg når dere ikke fant den med en gang... Lykke til videre! Får håpe kvalmen gir seg snart!
Mamman til M&E Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Å så bra! Tenker det var en lettelse ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå