Gå til innhold

Å vente eller ikke vente?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kjære har funnet ut at vi begge er klare for barn nå, og planen var at jeg skulle slutte på pillen om 2 uker.

Men for noen dager siden fikk jeg vite at jeg har fått sommerjobb ombord

på båt, men veit ikke helt for hvor lenge enda, kanskje til i slutten av august/begynnelsen av september.

 

For det første kommer jeg jo til å være en del borte, men tror egentlig den delen kommer til å gå greit.

Det andre er jo om det skulle klaffe på 1. forsøk, så høres det jo ikke noe særlig ut å være kvalm og dårlig de månedene jeg skal være der (det er jo såklart ikke sikker jeg blir dårlig, men tenk om.. :P).

For det kommer nok til å bli lange dager og mer enn nok å gjøre ombord.

 

Defor er jeg nå kjempeusikker på hva vi skal gjøre. Har jo kjempelyst til å bare hoppe i det, siden man ikke vet hvor lang tid det tar før det klaffer.

Men på den andre siden, hva om det klaffer på 1. forsøk?

Er jo ikke idyllisk jobbmessig, for jeg har kjempelyst på denne sommerjobben.

 

Burde vi prøve å holde ut til høstn og vente til da, eller bare hoppe i det?

Jeg er så usikker nå! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...