Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 kan man begynne å trene? tre uker siden jeg fikk det nå og har i de to siste ukene vært i topp form.Vasket hus,organisert,klippet gresset osv..prøver å ikke løfte så mye da men. Hvor lang tid bør det gå???
Sunshine med småtroll:) Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Du skal egentlig ikke gjøre så mye av det du har gjort eller trene de første 6 ukene. For selv om man føler seg i toppform kan det gå utover såret. Det var det jeg fikk fortalt. Føler med selg i toppform og har vært det siden uke 2, men har tatt det med ro. Gjort kun småe ting som støvsuget og småryddet litt.Nyt det mens du kan;)hehehe..samboer gjor en del nå..hehe..
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 6 uker...åå så kjedelig.Har jo bare såå mye energi nå om dagen.Skulle gjerne begynt å trene i går..hehe.Vel får vel bare smøre meg med tolmodighet da....
Sunshine med småtroll:) Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Du kan jo gå turer..har gjort det nesten hver dag jeg i snart 6 uker..hehehe..=) går vel ca 1 time daglig=) utenom i helgene faktisk for da er det så my annet å finne på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå