Gå til innhold

Dagens middag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten blitt dagens høydepunkt dette:)

Her blir det saltfiskball med kokte gulrot- og kålrotstaver og masse deilig bacon.

Hva med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lettvint middag i dag i varmen! Steinbitkaker i grove burgerbrød og salat.

Skrevet

Hørtes spennende ut!!

Jeg skal ha oppvarmet finnebiff, som jeg egentlig skulle hatt i går.. Er alene nå i 14 dager så da blir det gjort enkelt!

Skrevet

Den finnebiffen har fristet meg i to dager nå, så det må vi nok ha her i gården snart:)

Skrevet

Grillmat; marinert grillribbe og kylling, salat, poteter og saus (til morfar, som må ha potet til alt). Og is!

Skrevet

Her blir det grilling i det fine været. Noe godt kjøtt og salat til. Det er skikkelig sommer i Oslo:)

Skrevet

Koteletter med poteter, surkål og brun saus! :-)

Skrevet

Sambo lagde ferdig plukkfisk i går, så det er bare å varme. Kjekt når det er så deilig vær og ikke stå inne og lage mat.

Skrevet

I dag blir det hjemmelaget lasagne med kjøttdeig OG kalkun falukorv....hehe. Blir salat og hvitløksbaguetter til.

Endelig en i fam. som liker hvirtøksbaguetter. Lillegutt på 2 år og jeg elsker det, mens sambo hater det.

Skrevet

Tenker det blir grillmat her idag. sitte ute å spise er deilig i denne varmen :)

Skrevet

Jeg veit seriøst ikke hva vi skal ha til middag, frister ikke og stå og lage noe særlig til middag i dag heller..

Nesten så jeg bare skal steike speilegg og ha det på brødskive til middag, da spiser hvertfall Amalie mat..

Skrevet

Her blir det gjort enkelt siden vi ikke får spist middag sammen i dag. Så jeg tenner grillen og griller pølser sammen med tulla. Og sambo får ta noen pølser når han kommer hjem.

Skrevet

Vi skal ha hjemmelagede pitabrød vi. Med jordbær til dessert =) Samboeren min elsker jordbær... Skulle vel egentlig hatt fløte til også, så det kan hende jeg får han til å kjøpe med det på tur hjem fra jobb =)

Skrevet

Pannekaker og bacon her:) Men blåbærsyltetøy:)

Njamnjam:)

Skrevet

stekt laks, brokkoli,poteter og hvit saus med reker. junior har bestilt....(unntatt rekene...)

Skrevet

I dag starter grillsesongen på terassen:) Nydelig vær og sambo skal være grillsjef!

Skrevet

Steinbitkaker m grønnsaker. Kjappt og greit i varmen :-)

Skrevet

på sykehuset i morres hadde jeg 2cm åpning:) så her går vi bare å venter på å få dra til sykehuset i dag:) jeg har så vondt at jeg klarer ikke å gjøre noe, går bare rundt å stønner med en vaskeklut i panna! men mannen min bakte pizzabunner i går, så her blir det hjemmelaget tacopizza i dag:) nam nam

Skrevet

kokt ris med stekt bacon, sjampinjong, mais, paprika og broccoli, alt blandet sammen i stekepanna.

Skrevet

fiskegrateng, med poteter, brokkoli og smeltet smør! nam!!!

i morgen blir det hjemmelaget wok, med kylling, brokkoli,paprika, sukkererter, og ris! yum!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...