rosa og en blå Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 hun er soo snill, morsom og gøy.. he blitt ei god venninne som kan tyte om alt mulig.. og no reise ho laaaang vekk snufs..
BettyBoob Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 uff,det er ikke noe ålreit dere får prøve å holde kontakten da!
Jente89 ♥ Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Hvis dem skal selge huset/leiliheta, så får du dra på visningen å være "innpåsliten nabo" hehe så ingen vli flytte dit
rosa og en blå Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2008 hahaaha.. det var en plan eg hadde.. men hun satt hos meg når de hadde visning;) jo vi kommer til å ha god kontakt videre.. men so er det jo spesielt å ha ei venninne som nabo.. vi har 2 barn hver på samme alder.
Surrehaude med to tette Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 nååååhhh vennen min. nå fikk du meg til å gråte også!! Du kommer te å se mer te meg enn nå skal e sei deg. Trudde aldri når e flytta hit at e skulle finne bestevenniå mi hvertfall:) Så dej gir e ikkje slipp på så lett nei. S snakka slik om S at det blir nok ett mas annahver dag om å dra på besøk tenke ej:)
rosa og en blå Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2008 ja . vi skal jammen ete masse bakt potet på moa fremmover:) eg he jo 2 "fri daga" i uka so
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå