Gå til innhold

Hadde dere gjort det ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dratt avgaarde med en 2 aaring og en 3 aaring , gravid i uke 26 , alene , fra Midtoesten til Norge.

Er vel ca 15 - 16 timers tur fra doer til doer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,men bare hvis du har tenkt deg hit til Harstad=)

Så kan vi møtes over en kopp kaffe.

Hvis du derimot har tenkt deg ett annet sted i Norge,så kan du bare glemme det!

Haha=)

Lille Trille har bytta nick.

Skrevet

Hadde 2 åringen og 3 åringen vert mine barn, og "snille" barn, kunne eg kankje gjort det. Spørst kvifor eg skulle reise.

Skrevet

Dessverre ingen Harstadtur denne gang, men kommer i desember :)

Turen er bestilt og jeg skal reise, bare 2 uker da. Men har faatt hoere at det er galskap.... Syns ikke det selv da. Skal hjem paa besoek (stavanger) , og siden jeg er gravid saa blir det ikke noen ny sjans foer desember.

Skrevet

Ja,jeg hadde gjort det.Søsteren min reiste fra New York til Norge ( med mellomlanding på Island)med en på 4 år og en på 6 mnd.Gikk fint det.:)

Skrevet

sånn rent praktisk: får du ha med deg to så små barn alene? trodde man måtte være en voksen pr barn jeg...

Skrevet

Ja,det hadde jeg gjort om det var mine egne barn.

Skrevet

Man kan ikke reise alene med 2 barn under 2 aar, men eldstemann er jo 3 saa det gaar fint.

Skrevet

Kan man ikke reise alene med to barn under to, det visste jeg ikke. Ikke at det så aktuelt for meg da, men, hehe.

Dersom det var mine barn og jeg visste de ville være mulig å ha med å gjøre ville jeg gjort det i et tilsvarende tilfelle - men gledet meg? Neppe! :)

Skrevet

Jeg har reist med 2 barn under 2 og det var ingen som reagerte på det. Hva hvis man er aleneforelder med tvillinger?

Litt spørs hvor rolige de er. Jeg ville gjort det uansett og heller bitt meg sammen og herdet ut turen, hehe.

Hvor bor du, forresten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...