yasmina Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Dratt avgaarde med en 2 aaring og en 3 aaring , gravid i uke 26 , alene , fra Midtoesten til Norge. Er vel ca 15 - 16 timers tur fra doer til doer
esmase Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Ja,men bare hvis du har tenkt deg hit til Harstad=) Så kan vi møtes over en kopp kaffe. Hvis du derimot har tenkt deg ett annet sted i Norge,så kan du bare glemme det! Haha=) Lille Trille har bytta nick.
Karoline's*mamma Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Hadde 2 åringen og 3 åringen vert mine barn, og "snille" barn, kunne eg kankje gjort det. Spørst kvifor eg skulle reise.
yasmina Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2008 Dessverre ingen Harstadtur denne gang, men kommer i desember Turen er bestilt og jeg skal reise, bare 2 uker da. Men har faatt hoere at det er galskap.... Syns ikke det selv da. Skal hjem paa besoek (stavanger) , og siden jeg er gravid saa blir det ikke noen ny sjans foer desember.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Ja,jeg hadde gjort det.Søsteren min reiste fra New York til Norge ( med mellomlanding på Island)med en på 4 år og en på 6 mnd.Gikk fint det.
grå :) Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 sånn rent praktisk: får du ha med deg to så små barn alene? trodde man måtte være en voksen pr barn jeg...
yasmina Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. mai 2008 Man kan ikke reise alene med 2 barn under 2 aar, men eldstemann er jo 3 saa det gaar fint.
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 Kan man ikke reise alene med to barn under to, det visste jeg ikke. Ikke at det så aktuelt for meg da, men, hehe. Dersom det var mine barn og jeg visste de ville være mulig å ha med å gjøre ville jeg gjort det i et tilsvarende tilfelle - men gledet meg? Neppe!
najs Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 Jeg har reist med 2 barn under 2 og det var ingen som reagerte på det. Hva hvis man er aleneforelder med tvillinger? Litt spørs hvor rolige de er. Jeg ville gjort det uansett og heller bitt meg sammen og herdet ut turen, hehe. Hvor bor du, forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå