Gå til innhold

F***! Kan jeg være gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville ha en liten en for noen mnd siden men fant fort ut at vi MÅ vente og vi VIL vente og.. Til saken..

Da jeg fikk mensen sist for 12 dager siden så blødde jeg lite men det man kan kalle normalt i 2 dager,men liite på natta.

Det begynnte søndag kveld..Onsdag blødde det nesten ingenting bare litt avogtil, men ikke så mye at jeg trengte hverken o.b eller bind, bare ett truseinnlegg..Sånn gikk det til fredagen..kom på str med ett kronestykke hver gang noen få ganger om dagen bare.etter det litt brunlig/gulig utflod som raskt gikk over til veldig limete og klebrig utflod..

Har aldri opplevd mensen sånn før.. å nå begynner jeg å tenke, typisk tenking er ikke bra!! Har hørt at noen har festeblødninger o.l men det er vel bare en gang en dag eller noe? Er det noe sannsynlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du hatt sex, så JA, da kan du være gravid. Bare å ta en test det vel.

Skrevet

hehe virker som dette ikke er så populært å spørre om? vet at dere ikke vet hva jeg er eller ikke er.. kom bare til å tenke på det nå, å jeg skal ta en test men det blir ikke før fredag,har ikke bil,samboer er borte og jeg ville bare hørt om det er mulig med sånne blødninger eller hva dte kan være..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...