Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Ingen av delene, men Tonje hvis jeg MÅTTE velge
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Tone Tonje er litt for søtt synes nå jeg! har kanskje noe med at jeg heter Tone og er veldig fornøyd med navnet mitt? hehe...
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 begge er kjempefine, men måtte jeg velge det ene frenfor det andre; Tone!!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 Tone er mye sterkere og penere enn Tonje.. Har sikkert noe med at hu jeg kjente som het Tonje dreiv å grafsa seg i musa på skolen i timen.. Så ikke så gode assosiasjoner.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #13 Skrevet 7. mai 2008 Jeg liker Tonje best. Men det er kanskje fordi jeg har ei datter som heter det :-) Lykke til med navnevalget, er ikke lett å bestemme seg.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #15 Skrevet 7. mai 2008 Tonje er finest. Uten tvil. Har ei datter som heter det. Hun er nydelig.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #17 Skrevet 7. mai 2008 Tone er et rent og pent navn, Tonje høres ikke like fint ut i mine ører, men det er en smaksak! Tone uttales rett fram mens Tonje på min dialekt blir Tånje, og det er ikke like pent synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå