Gå til innhold

Ang hodeplagg og strømpebukse...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når slutter dere med strømmpebuksa for sommern??

 

Og når er det trygt for en gutt på 9 mnd å ikke ha på noe hodeplagg ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

burde ha noe på hodet...for å ikke få solstikk!!

Skrevet

Slutter med strømpebukse når jeg syns det er ordentlig varmt og godt. Hodeplagg ville jeg nok brukt uansett, brukte ofte en solhatt på gutten ifjor for å beskytte hodet mot sola. Da var han 9-10 mnd. Hvis det er overskyet , men veldig varmt, går det kanskje greit uten....

Skrevet

Jeg har sluttet med strømpebukse på barna nå, jeg flyr rundt i knebukser selv, og syns det er kjempevarmt. Men i dag har han på seg fotballdrakt med t-skjorte og shorts, så da har han strømpis på.. og sandaler.. (han er 19 mnd) Har alltid på en tynn lue, (evnt. caps/solhatt på sommeren) eldstemann var veldig plaget med øreverk, så jeg er nok litt hysterisk der. For de som ikke har mye hår, er det greit å beskytte hodet mot sola, da håret ikke gjør det..

 

Jeg syns det er veldig vanskelig å kle dem på våren, de skal ikke være for varme og ikke for kalde.. huff...

Men vi må ta litt utgangspunkt i hva vi selv går med, større barn er jo som oss. De regulerer varmen bra selv..

Skrevet

Vi slutta med strømpebukse for ca en mnd siden.

Guttene (4 og 6 år) gikk med pannebånd det meste av april, men går uten noe på hodet nå. Jenta på 2 år går fortsatt med lue, men ei ganske tynn ei. Så lenge det er litt vind ute, og vi fremdeles bare er i mai måned, så kommer hun til å bruke lue.

Senere blir det vel caps eller "skaut" til å dekke hodet for sola :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...