Gå til innhold

Hva er deres plan for denne pp'en? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå på dag 11 i syklus.. Og her er planen min for denne måneden!

* Har drukket salvie-te i noen dager nå, begynte helt i begynnelsen av pp'en. Men har vært litt slurvete..

* Drikker også et glass med grapefruktjuice daglig.

* Så skal jeg ta en støyt med slimløsende en gang daglig. (har hørt at det ikke skal være bra å ta for mye heller?)

* Jeg har helt glemt av folat, så d skal jeg begynne med idag! :) Folat + omega 3.

* Denne pp'en skal jeg spise sunt! Dvs. fisk minst to-tre ganger i uka, mye vann, frukt og grønt, osv osv. Og regelmessige måltider.

* Har sex daglig, og jeg har mest troen på den metoden der hvor kvinnen kommer først, sånn d blir mer slim for sædcellene. Deretter er d pute under rumpa og ligge still så lenge som mulig. Og vi har langt forspill og mye romantikk ♥

Ser virkelig frem til en pp hvor vi faktisk er komfortable og tar vare på forholdet vårt! Synes de siste pp'ene har vært stress, stress, stress.. Men denne har hittil bare vært forelskelse og kos :) Håper virkelig vi ikke trenger prøve lengre nå!

Hva er deres plan for måneden da? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. Er på dag 9 i dag, denne syklusen har jeg begynt å bruke persona fertilitetsmonitor som gir meg grønne og røde dager. Det er min første ordentlige pp. så er ganske spent. Regner ikke med det skjer noe med det første, men er uansett spennende å ha kommet i gang:)

Ellers skal jeg som deg, spise sunt, begynne med folat, så må jeg kutte ned koffein-inntaket dvs kaffe og cola. hehe. hmmmm. ellers bare nyte prøvetiden.

Godt å høre at dere ikke stresser men faktisk tar vare på og pleie forholdet, slapper av og koser dere.da går alt så mye lettere:) Krysser fingrene for at det blir en spire på dere denne pp.

Masse lykke til!

Skrevet

Er på dag 3 og gleder meg som som en gal denne pp:) Dette blir vår 6 pp.Endelig mens etter 63 dager så bare smiler her!

*kommer til å bruke el tester fra samme dag mens er over

*ha sex annenhverdag

*tar folat,omega 3.pyroksidin

*begynner med wild jam dag 10 på syklusen

*trener nå 3 ganger i uka

*sluttet å røyke for 3 uker siden

*spiser 5 omdagen:)

* jobber med å legge om kostholdet til sukkerfritt

Lykke til denne pp n jenter!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...