Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøver, men er jo så mye i rosa:P

har endel i rødt, brunt og gult og blått!

Bare rosa er kjedelig!

Skrevet

Fordi en helt lysrosa body og bukse er kjedelig. Kler henne i rosa allikevel, siden vi har fått så mye. Er fornøyd med det. Men kjøper vi selv styrer vi unna rosa.

Skrevet

Syns rosa er kjempesøtt, jeg, da. Liker godt å bruke det selv også. Det jeg ser, er at det er ikke alle farger jenta mi kler. Men rødt og rosa er faktisk to farger hun kler og har mye av. Ellers blir det jo også mye hvitt når de er småttiser da, for alle kjøper jo gaver som kan være til både gutt og jente...

Skrevet

Jeg styrer ikke unna rosa men kjøper en del annet også da jeg synes det kan bli litt mye rosa til jentene noen ganger. Men det er nå søtt med litt rosa da!

Skrevet

Jeg elsker rosa til jenta mi, men jeg hadde en periode da jeg nesten styrte helt unna nå i vinter rett og slett fordi jeg ble dritt lei. Nå er vi tilbake på rosakjøret igjen, og jeg digger det!!! =)

Skrevet

Jeg styrer unna:-)

Litt fordi jeg har dette prinsessegreiene litt opp i halsen, og så synes jeg mini ser så bleik ut i rosa.

Vi har fått litt rosa ting, men vi kjøper andre farger selv.

Kjøper endel unisextøy på nettet. Masse fint i grønnfarger + jeg liker godt rødt og lilla + vi har endel brunt som jeg bruker sammen med de rosa tingene vi har fått.

Skrevet

Kjøper sjelden rosa selv, i alle fall ikke sånn veldig lys babyrosa, men har fått en del i gave, så litt blir det alltids.

Liker å kombinere det med brunt, jeg også.

Regner med at jenta kommer i rosa prinsesseperiode som så mange andre når hun blir eldre, så vi prøver å spare oss selv for det verste rosakjøret så lenge vi kan. ;o)

Skrevet

Før hun kom tenkte jeg at jeg skulle kjøpe masse lyse rosa..

Men det har ikke blitt så mye.

Skjønt det jeg har arvet har vært lyse rosa da...

Bruker det altså men kjøper det ikke.

Hun er liksom ikke den rosa typen, med sitt rødbrune hår.

Bruker derfor mye rødt og grønt faktisk.

Rosa helst i sterke nyanser.

Hun er ei glad jente - ikke en tander prinsesse.

Det er nok derfor at smaken endret seg etter at hun kom.

Andre barn må gjerne gå i rosa :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...