Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 måtte bare møbbe dere som går gravid hele sommeren:) glad jeg føder før varmen setter inn for fullt:)
Hikken Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Snill du :-P Jeg skal gå rundt som en overopphetet flodhest til langt uti juli, kan ikke si jeg liker det meteorologene kommer med om dagen...
L@boline Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Takk for det! Har termin i slutten av august, så jeg ser fram til en laaaaaaang og heit sommer :-(. Synes allerede magen er veldig stor, så det blir topp når lungene er skviset sammen under haka. En fordel er at jeg forhåpentlig kan gå mye barbent når magen er så stor at man ikke får på sko uten kamp og åndenød :-) Lykke til med fødsel før heten setter inn!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Jeg gikk gravid hele sommeren for to år siden, da det var så varmt. Bada masse! Var ikke plaget av varmen, men deilig å slippe å kle på seg så mye klær! T-shorte og shorts så var man ferdig!
L@boline Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Ja vi får ta med oss det positive :-). En annen ting er at jeg ikke trenger jobbe de siste to månedene pga ferie og permisjon siste tre uker.
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Jeg gikk gravid i fjor sommer... Fødte i begynnelsen av september. juli og august vakke noe kjekt... tips - bad masse, drikk masse vann, unngå salt og smør legger og føtter med peppermyntegele, så overlever dere kanskje =) hihi... nå var jeg stygg her...
*bolla pinnsvin* Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Vel, hvis du føder snart, så betyr jo bare det at du ikke kan avkjøle deg med et bad i den varmeste tida, for du kan jo ikke bade på 6 uker etter fødsel. De som er gravide kan jo bare avkjøle seg med et forfriskende bad, mens du sitter i strandkanten og svetter deg ihjel...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Hihi, det hovedinnlegger ikke tenkte på er at hun vil ha renselse halve sommeren + en pløsete kengurupose på magen;-) Bedre å være høygravid i bikini enn nybakt mor i bikini... moahahahahahaha...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 ånei du, er 38 uker på vei og lagt på meg 11 kilo, tenker de raser fort av:) får svette de av i varmen hvis ikke:) å skulle det ikke gå så vel så har jeg ihvertfall en solid unnskyldning=) bare misunnelig du:):)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå