ToillSjur Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 når man skal blande mme... men man jo koke vannet først da. Hadde en bøtte ståenes i hagen og den var full av regn.. spørte Herren om man kunne bruke det vannet og han ga meg et tegn på at det gikk greit. så jeg kokte det og helte over på flasker. naturen gir oss det vi trenger.
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Jeg fikk akkurat opptil flere tegn på at du har røyka sokkene dine og at det ikke var sunt.
http://sylysten.blogspot.com/ Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Jammen godt en kan stole på Herren.......;o/
Tieran Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Huff.. Må nesten ha ditt virkelige navn og telefonnummer slik at jeg kan melde deg til barnevernet...
ToillSjur Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2008 Dr.phil ? her i huset har vi ikke tv.. det er djevels verk.
Anne-B. Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Så litt på det og slo av. Huff, Slitsomt med sånne folk, fint at han tar det, og at jeg slipper.
Jente89 ♥ Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 Regnvannet styrker barnas imunforsvar bedre enn vann fra vasken. Derfor bruker vi alltid å han en kopp stående på værandan så det kan regne i, så bruker vi det (uten å koke) når dattra vår skal pusse tennene.
ToillSjur Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. mai 2008 Godt det er fler som bruker naturens goder
Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 7. mai 2008 #11 Skrevet 7. mai 2008 hehehehe.. Regner med at du ser på Dr.Phil ) Dårlig av deg at du bare hadde en bøtte da, du må jo ha et helt basseng!!!! Enda badre, kutt vannledningen din inn til huset, friskt vann fra springen er bare tull!! ;o)
Saftsuse 84 Skrevet 7. mai 2008 #13 Skrevet 7. mai 2008 HEHEHEHEHEHE!!!!!!! Dette er jo bare tull og et labet forsjøk på å skulle provosere... Ta å vask golvet eller gjør noe fornuftig istedet da!! Sæææærlig at dere ikke skulle ha tv når dere har pc... øøøøhhhh.... Fritidsproblemer? For lite å gjøre? Arb.ledig??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå