Gå til innhold

Da var det brått slutt på tålmodigheten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg rasende, deppa, og drittlei. Jeg klarer ikke å riste av meg følelsen av at jeg kommer til å gå sånn her og være diger og sur i minst to uker til.

Da jeg sa det til mannen min presterte han å svare: "To uker er jo ikke så lenge sett i den store sammenhengen!" Jeg kunne ha slått han så hardt at han gikk i bakken der og da. Prøv å gå gravid i ni måneder, inn og ut av sykehuset med beskjed om at med så mange kynnere kommer du aldri til å gå til tiden. Prøv å bli sykemeldt tre mnd før termin med beksjed om at du ikke kan jobbe fordi stresset kan fremtvinge en prematur fødsel. Prøv å kjede deg i tre hele mnd!!!!! DA skal du få lov til å komme trekkende med den store sammenhengen!

Termin om en uke i dag, og jeg tør å vedde på at jeg ikke har født i løpet av uka etter den jævla datoen heller. Imellomtiden kan jeg bare gå her å ha vondt i de nedre regioner som jeg har hatt i tre-fire uker nå. Nedpress, stikk i underlivet og mensmurringer skal du få gratis av meg. De er ikke verdt en dritt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!!

Huff dette hørtes ut som en skikkelig drittdag!

Er helt enig med deg at de som nå kommer drassende med at..jaja..er jo bare ett par uker igjen nå burde virkelig prøve våre sko!

Blir en smule irritert jeg også når folk sier sånt. Det har vært et langt svangerskap for meg også. Sykmeldt siden november og masse falske beskjeder i en måndes tid.

Man blir så utålmodig av sånt.

Har nå bestemt meg for at jeg ikke skal tro at babyen kommer hver dag. Den kommer nok ikke før over termin allikevel!

Skrevet

Vet du smånetta: Jeg unner deg så vannvittig å føde nå! Har merket på innleggene dine at det hjelper seg med tålmodighet. Uff, kommer til å juble på dine vegner når det hele er i gang:)

Håper du slipper å gå over! Ingen kan si at 2 uker er lite når det gjelder å være gravid. Herregud, for oss er 2 DAGER mye for pokker....

Sender deg en haug av lykke til ønsker, selv om det kanskje ikke hjelper. I morra er jeg og endelig fødeklar!

Skrevet

Tusen takk!

Jeg skal, nok en gang, prøve å finne noe konstruktvt å bruke tiden min på. Det begynner å bli lite igjen, men har kanskje en vinduskarm som trenger støvtørk:)

Skrevet

Åh, jeg forstår hva du mener!!! Jeg ble også sykemeldt for tre måneder siden pga sterke, regelmessige kynnere. De var redd jeg skulle føde alt for tidlig. Den siste måneden har jeg hatt enda sterkere, til tider vonde kynnere og mensensmerter hele tiden. De kommer om jeg går, står, ligger eller sitter. Jordmor og lege har sagt at jeg iallefall IKKE kommer til å gå helt til termin! Ja, ser det. Har termin 12 mai... Tror ikke den lille baby'n none gang vil komme ut..... Skulle ikke forundre meg om jeg gikk to uker over tiden. Drittlei!!! Lei av å kjede meg. Alle sier at jeg skal "nyte tiden" og at å kjede seg er et "luksusproblem". Det er greit å kjede seg litt nå og da, men ikke i tre måneder! Uff, der fikk jeg ut litt frustrasjon også:-) Vi får krysse fingre at det skjer noe SNART!

Skrevet

Det ble ikke så veldig konstruktivt, da. Sovnet og sov i halvannen time. Men nå har det blitt sving på sakene. Vasker og vasker.

Skrevet

Jeg var brennsikker på at ungen kom til mens-termin 18 april. Men dagene og ukene går..... Var hos jordmor i dag, og hun sier at jeg i hvertfall ikke blir satt igang før tirsdag 13 mai. Dette begynner å bli syyyyykt, og litt skummelt, synes jeg. Riktignok var ul-termin 29 april, men jeg var så psyka opp og overbevist om mens-termin, at nå er jeg helt oppgitt. Begynner nesten å tro at det ikke blir noen unge. Ikke antydning til menssmerter, og hodet ligger HØYT oppe ennå. Nei dette var rart. Elefant-svangerskap!

Skrevet

Uff, da! Nå får jeg litt dårlig samvittighet siden jeg ikke en gang har gått til terminen.

Plutselig har babyen kanskje bestemt seg for at det får holde med fostervann og vil ut og tørke seg litt?

I kveld prøves i hvert fall kanel (har sinnsykt mye på grøten nå...) og kanskje farens edle dråper om jeg klarer å forføre ham i aften. Hvis ikke må jeg ut og kjøpe mer tålmodighet i morgen.

Skrevet

Hei hei!! Jeg også begynner å bli temlig lei, hadde termin 30.april, og går fortsatt her å vagger..begynner å bli rimelig lei.. slimproppen tror jeg gikk i natt, så kanskje noe er i ferd med å skje. Det hadde vært helt supert, men kjenner meg helt fin enda, så jeg kan vell gå slik ei uke til og jeg!! :) må bare tenke at det kommer noe kjempe stort ut av all den ventingen, men er ikke så lett å bare se det positive nå nei..

Skrevet

Hehe, IKKE meninga å gi deg dårlig samvittighet, smånetta! Det er jo mulig du har hatt et tyngre svangerskap enn meg generelt sett, og kan være mere lei selv om du ikke er kommet like langt.

Jeg er jo i rimelig bra form, så jeg skal ikke klage på det, men jeg lengter sånn etter å møte den lille! Hvem er h*n egentlig????? (sukk!)

Stemmer det at sex setter i gang fødselen? Og kanel???? Flere tips? Har liksom ikke satt meg inn i slikt noe, for jeg hadde ALDRI trodd at det skulle bli overtid på meg. Sikkert fordi jeg fikk 1 mnd før tida med min første.

PS Ikke tips meg om lakserolje, det tør jeg ikke :)

Skrevet

er som å lese om meg selv...trodde jeg skulle gå på veggen...men så kom lille nurket:) ble så fortvilet at jeg satte ihugga igang med brysstimulering å vips så hadde jeg rier:)

Skrevet

Jasså ja du....BRYSTSTIMULERING, altså.....? Hmmmmmm....

Bare drive å kna og rive i brystvortene da? Få typen til å suge dem, kanskje....? Hehehe - må jo prøve da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...