Gå til innhold

Åh, har dilla på jordbær og vannmelon! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ha det, bare MÅ ha det! Hehe.. Det er jo så godt! Er helt krise her om jeg ikke har det i kjøleskapet.. Da desper jeg! :P

Hva har dere dilla på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i klubben :-P

Spist jordbær i ukevis nå, og blir fort dyrt når hver kurv med max 15-20 jordbær i koster nesten 40 kr, men i går fant vi de fine jordbærene på ica maxi så spiser faktisk jordbær akkurat nå :-P

Har ikke smaka vannmelon i år enda men har det i kjøleskapet for det var så fine vannmeloner der også :-P

Men honning melon har det gått ca 1 om dagen her siste tiden...

Skrevet

Hehe, bra det ikke bare er meg :P Men det er jo bare sunt å ha dilla på jordbær og vannmelon da! For bare noen uker siden var det sjokolade som var tingen! Hehe..

Skrevet

Honningmelon her og epler, og tannkrem og tyggis av alle ting (:

Frukta er vel pga at vi er mer tørst om dagene

Skrevet

Tannkrem og tyggis faktisk! Hehe.. Bra for tenna da! :D

Skrevet

Me tooooo:):) I går spiste jeg ei korg med jordbær til frokost og så spiste jeg og sønnen min en halv vannmelon til dessert:p Må på obs i dag og kjøpe mer jah:p kjøpte jo 3 korger på mandag og siste gikk i går tidlig!! hehe..

Har også dilla på fersk ananas:) er jo bare såååååå godt:)

Skrevet

vannmelon er er magisk!=) er ikke bare jeg som er hekta i huset men bikka mi er og vill etter det..haha=)

Skrevet

Bringebær har vært storfavoritt hele svangerskapet. De som er frosne er et ok alternativ når lommeboka er litt slunken. Jeg spiser dem frosne (tiner dem ikke). Frosne jordbær er også veeeldig godt. bare la dem stå 3-5 min så de tiner bittelitt...

Men akkurat nå er det blåskjell!!!!

Skrevet

Mums:

har også vært hekta på bringebær i dette svangerskapet:p Men de måtte være opptina,men likevel kalde;p

Skrevet

Pussig:) Jeg er også helt gaaaaal etter vannmelon. Nam nam nam.

Skrevet

Jeg spiser vannmelon nesten hver dag! I går spiste jeg alene en hel stor vannmelon! Ikke rart at jeg ser ut som vannmelon selv. He he.

Skrevet

Hehehe =)

Må hente meg litt vannmelon nå jeg as..

Skrevet

Ja har vært veldig på vannmelon her også.. er helt tomt hos meg nå, men tror jeg må ut å handle litt snart ;o)

Skrevet

jordbær......2 kurver om dagen og en kvart vannmelon til dessert;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...