Lukkelukken og bebibror Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Gutten min er fire mnd, og han har alltid hatt er rart spisemønster. Men nå i det siste har han tatt helt av. Han er sulten, men nekter å spise! Jeg prøver å gi han mat før han begynner å gråte, sånn når det har gått en stund siden han spiste sist. Og jeg VET han er sulten, for jeg ser det så godt på han, men han nekter plent å spise! Dette er spesielt om han har grått en stund før maten kommer, men det er når han ikke har grått også. Vi begynte med grøt for to-tre uker siden, i små posjoner. Nå er rutinen på mat nan først og grøt til frokost, nan først og frukt etterpå til neste måltid, nan ved de neste måltidene (1-2-ganger) helt til han skal ha kveldsmat, da får han bare grøt og med drikke ved siden av. Men nå har han også begynt å nekte å spise grøt, selvom det har gått bra helt fra førsten. I tillegg til dette har han begynt å tulle sånn om kvelden. Han våkner bare tidligere og tidligere Før sov han fra 21 til 02-03, nå våkner han 00-01. Blir så frustrert, skjønner ikke hva han holder på med Noen som vet noe?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Hmm.Kansje han er for sulten når du skal gi han grøt.Sånn var det med mini her. De er vant til at maten kommer fortere , når de har fått melk.Lønner seg å gi han når ikke er kjempesulten. Han får ikke magevondt av grøten da?I og med at han blir så urolig om natta. Ikke alle tåler grøt ved 4 mnd alder. Eller prøve en annen grøt?
Lukkelukken og bebibror Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2008 Nei, for jeg gir han jo mat før jeg vet at han er oversulten. Har prøvd risgrøten, den likte han ikke noe særlig, mais/hvete grøten fra småfolk falt heller ikke særlig i smak, men havregrøten likte han og spiste masse i begynnelsen. Han bæsjer hver dag, så er ikke forstoppelse heller,. Skjønner ikke noe altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå