Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Plagsomme saker.. men våkner om natten med rier, som gir seg når jeg sovner av utmattelse.. eller hva vet jeg!? Barnet er hvertall ikke født enda.. Blir litt småsprø av dette..
Guttemamma75 Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Har hatt det slik de to siste nettene.... Har blitt sjekket av jordmor og har nok en stund igjen.. Veldig slitsomt men ikke så mye å gjøre noe med.. Må vel bare holde ut og håpe at det ikke varer i ukesvis.. Lykke til med resten av svangerskapet - håper det blir din tur snart!!
*Super*Mamman* Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Ja, slik har jeg også hatt det et par ganger.. Var helt sikker på at fødselen hadde startet for et par kvelder siden.. Hadde vonde rier ( eller kynnere?) hvert 7-8. minutt... Dette holdt på i 2-3 timer.. men så stoppet det opp.... Fy fader så kjedelig altså!!!!! Æsj!!
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2008 Ja, det er skikkelig surt! Men tror det bidar til god modning da, så helt bortkastet er det nok ikke... har hvertfall flatet ut 1 cm mer siden igår!=) Lite plaster på såret det da.. så sikkert ikke så lenge før det er skikkelig igang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå