MamiMaribel Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 babyen min på 1 måned liker godt å ligge i bæresjalet, men noen ganger er hun tydelig ukomfortabel med det. Jeg tror det skyldes de små føttene, som blir liggende sammenkrøllet og ser ut til å bære mye av vekten hennes. Hvordan gjør dere det når dere legger barna i froskestilling ? Noen triks for at ikke føttene skal bli helt krøllete ? (jeg følger instruksene, men har nok ikke helt taket på det)
Bergene Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Vi tok tidlig bena ut av sjalet fordi lillemor likte det best, så det er bare å gjøre det. Men pass på at sjalet er helt ut til kneerne. Er det elastisk sjal du har? Da kan du også ta magebeltet over bena etterpå om du vil (vet ikke om du skjønner hva jeg menr, ikke så lett å forklare).
MamiMaribel Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2008 Hmmm.....bena ut av sjalet...? Men hvordan blir belastningen på ryggen da ? Vet du hvor jeg kan finne instruks til den stillingen ? Det er elastisk sjal, ja.
Dunder Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Det er mange instruksjoner på tettinntil.no. Er sikkert froklaring for det sjalet du har også.
Bergene Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Belastningen blir akkuratt den samme. Og om du drar det midterse magebeltet utenpå beina igjen ligger de jo på akkuratt samme måte. Fikk du med instuksjonsbok? Der finner du det nok ;-). Du kan også spørre innepå tettinntil.no der erdet kanskje noen som klarer å forklare bedre enn meg =)
MamiMaribel Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2008 Har bok, ja, må rote den frem og se. Skal ta en titt på tettinntil, der finnes det kanskje også instrukser eller eksperter på bæring i sjal:-) Det er så kjedelig å ikke ha noen å snakke bæring med, hehe; her i området er det en raritet å bære barna sine i noe annet enn Babybjørn:-D
Krøvvel Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Denne brukte jeg. http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=page_3#StretchWrapInstructions På www.tettinntil er det og masse:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå