MrsNina Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Har hørt at det skal være bra for dem som opplever "urolige" bein og leggkramper... Noen som har prøvd og vet at det virker? Eller ikke virker?
ChellBell - har født! Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Det funker ikke på meg. Sikkert fordi jeg har så veldig sterke kramper.
*gurimallaika* Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Det fungerte på meg forrige gang. Det fjernet ikke alle krampene, men reduserte dem. Men denne gangen så har jeg bare fått hodepine av magnesium. Det er verdt ett forsøk!..
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Ja, det funker =) Ihvertfall her i huset. Har fortsatt litt urolige bein, men ikke på langt nær så ille som det var før jeg begynte å ta magnesium. Hr knapt hatt en krampe i leggen etter at jeg begynte å ta magnesiumen =)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Funker så absolutt!!!! Var veldig plaget av dette og fikk tipset fra flere om å ta magnesium. Ga det et forsøk og etter et par dager så ble jeg mye bedre. Du kan ikke regne med å bli helt kvitt kramper, men fra å våkne hver natt med det til kanskje 1 gang i uken så er det himmelen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå