Gå til innhold

Har dere sluttet med strømpebukse (Østlandet)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt kaldt om morgenen, men blir jo supervarmt på dagen. Leverer dere barna i barnehagen med strømpebukse eller har dere sluttet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor i Bergen da, men vi har ikke brukt strømpebukse på eldstemann (3,5 år) på ca 1 mnd.

Minsten på 16 mnd bruker det heller ikke nå i varmen (men han går ikke i bhg enda)

Skrevet

Sluttet denne uka. Selvom det er kaldt på morningen,er det bare inn og ut av bilen. Spiser frokost inne før de går ut og da er det mye varmere allerede.

Skrevet

Ja, for flere uker siden.

Selvom det kan være litt kjølig på morgenkvisten, så øker temperaturen fort. Så her har vi kasta strømpebuksa og gravd fram shortsen...

Deilig!

Skrevet

Cornelia har gått uten de siste dagene. Hun har med seg et par i barnehagebagen da, i tilfelle;)

Skrevet

ja, det er en stund siden. Har fått beskjed om å ta med shorts i bhg nå, siden det blir så varmt i løpet av dagen.

Skrevet

Ja for noen uker siden..

Skrevet

Ja, kuttet ut i helgen.

Skrevet

Ja,det har vi.

Skrevet

ja, for ei ukes tid siden

Skrevet

Ja, for 14 dager siden....og håper for Luke sin del at de har tatt på han den shortsen som ligger på plassen hans i dag!

Her er det hett:)

Skrevet

Sluttet for en uke siden. Bor i Oslo

Skrevet

Sendte dei uten strømpebukse i bhg i dag for første dagen, men dei har tatt den av og tatt på sokkar om dagen denna uka. Har vert litt usikker på om det er forkjølelse dei har el om det er allergi men er ganske sikker på at det er allergi. Så nå er det ikkje strømpebukse lengere tenker eg. Må jo sjå ann da for det kan jo komma kalde dagar enda, men eg trur det blir fora bukse da.

Er kjempe deilig i dag!!

Skrevet

Ja, for lengst! Har kjøpt inn capribukser og thigths jeg nå ;-)

Sandefjord

Skrevet

Ja, den har vi lagt bort for godt. I dag viser termometeret 20 varmegrader, solen steker og vi har funnet fram sommerklærne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...