krepsen75 Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Jenta mi på 3 mnd har en del skurv i hodebunnen. Kan noen forklare meg fremgangsmåte ved bruk av salisylsyre??
☆Anonymia☆ Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 tror ikke du trenger å stresse med å ta det bort..det faller av av seg selv,min hadde også det..du kan jo prøve å ta bort det verste når hun bader..
OsloMor Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Smør inn hodet, la det virke over natten, gre forsiktig ut og vask håret. Min yngste hadde også det, orket ikke å se på disse oransje skorpene i hodebunnen, er jo ikke direkte vakkert;).
Blue Lady Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 min hs sa det var sopp og at man burde fjerne det om det ble for tykt og mye av det. Som hun over sier gni inn oljen om kvelden og la det virke over natten. Du kan også prøve å vaske litt hardt i hodebunnen med en klut, selvsagt ikke så det blir vondt, men bare gnikke litt over så går mye bort. Jeg var så fæl at jeg satt å plukket det forsiktig bort fra hodet til Lucas da han var liten. Mina har merkelig nok ikke hatt skurv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå