Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Når kommer de?? Synes han har hatt kløe i munnen i ukesvis..han er 7 mnd. Hvordan er det med dere?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 De kan klø veldig lenge. Men plutselig dukker de opp. Mini her hadde ingen symptomer , før jeg kjente i munnen hans en dag.Og der var det tann gitt.
Mammapudding Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Det er noe dritt med de tennene! Leah begynte å klø da hun var ca 4 mnd og det kom og gikk i perioder, nå er hun 9 mnd og for 1 uke siden kom den første tanna opp:) Hun hadde den 4.barnesykdom i tillegg, tror kanskje det var lettere for tanna å bryte opp når hun hadde feber:)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Æsj vi også! han har klødd og sliti siden han var 2 mnd, å nå er han snart 8 mnd å INGEN tenner. Altså,vært sterkt plaget i snart 6 mnd.. ser dem jo og kjenner dem rett under tannkjøttet!! grrr...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå