Viktory87 Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Riene (med kraftig nedpress, og tak i korsryggen) begynte i går natt, og de ble kraftigere i går, men så dabbet de av litt på kvelden (helt til jeg jeg gikk på do) da begynte det igjen, så gikk jeg å tok meg et bad, for det gikk hardt utover bekkene og korsryggen, og da var jeg så sliten etter å ha badet att jeg klarte å legge meg å sove. Siden har det vært mye murringer i mage og rygg med utrolig nedpress. Det går hardt utover skambenet mitt ( som jeg er plaget med denne gangen). Riene har dabbet av, men det ligger der kjenner jeg, og bare jeg går over gulvet, så kommer de som regel. Så i dag skal det vaskes og gå turer, for å fortgang på ting:). Skal til legen i dag og da skal jeg spør om jeg får klyster. Se om det hjelper. For det er ikke noe godt å gå slik lenge altså! Menmen, legen sa i går ihvertfall att det er ikke så lenge som 20 (24) dager igjen til den babyen der kommer ut:) hehe, men att det kan skje når som helst. For det jeg har det er en begynnelse:) (Håper det)! Så vi får se når den kommer ut:) Hvordan går det med dere da? kjenner dere noe? lenge til termin?
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Har 11 dager til termin, og lå våken flere timer inatt med rier.. De var bare ikke SÅ vonde at jeg hadde samvittighet til å vekke min kjære, som lå og snorksov ved siden av.. Jeg var drit trøtt selv også, så det endte med at jeg tilslutt sovnet selv også. Har fortsatt mye murringer og verk iryggen, men er usikker på om kanskje det er bl som spiller meg et puss også... kan ikke så mye om bl... men dette verker ganske kraftig (periodevis). Er litt nervøs fordi forrige fødsel gikk så fort.. jm trodde det ville ende i styrtfødsel, men takket være en "kant", tok det 4-5 timer! Problemet her er at jeg har 1 hel time til fødeavd... æsj, synes ikke dette er noe stas! Kunne bare vannet gått, da hadde vi visst mer liksom..
Viktory87 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2008 Ja...min fødsel gikk ikke så fort sist, så får se hvordan denne fødselen blir:) Helt enig med deg angående att vannet kunne ha gått først. Hehe....for jeg har også 1time eller litt mer te sykehus..Må ta båt og bil! Så enig der ja:)
venter x3 Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Jeg blir 37 fullgåtte fredag, og har hatt falske rier siden helgen.. Eller ikke hver dag, men lørdag og igår.. Lørdag var det regelmessige vonde kynnere som varte i 2-3 timer, og igår var det et skikkelig rie-tak i korsryggen + kynnere og murringer nedover lårene og i ryggen.. Men idag er det ingenting.. Tenkte det kunne vente litt til! Mister jo permisjon, + at jeg ikke har ordnet til alt av utstyr osv.. Litt travelt å ha det slik, går å tenker på det hele tiden..
Viktory87 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2008 Offa...ja det skjønner jeg att du gjør...men du har alltids tid til å ta ting som det kommer da om det skulle skje før:) du har vell en samboer som kan kjøpe inn ting og slikt om det skulle skje før:) Jeg har hatt masrier og kynnere ofte i svangerskapet, så når jeg kjente det begynte rier i går natt, så vart jeg lettet. Men neida der dabbet de av på morgonen etter. Veldig irriterende. For kjenner det er noe som holder på, for jeg har så kraftige menssmerter og noen tak som ikke forsvinner, så bli spennende å se hvor lenge jeg må ha det slik!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå