Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Hei! Min lille snupp som fyller 3 i Juli, går i barnehagen. Vi er super duper fornøyde der hun går, og mye av grunnen til det er de som jobber der. Spes én av de som jobber på hennes avdeling ar vi utrolig god kontakt med, hun er "verden beste" helt klart. Snuppa mi DIGGEr henne, og det gjør jeg også ) HUn er en skikkelig søt, snill, god, fantasktisk, flink jente/dame.. Jeg tror hun er 28 år.. Det tragiske er da at hun nå skal slutte.. "gudsjelov" så skla min lille snupp bytte avdeling nå også, så sånn sett så er det jo "bra", men dog.. Hadde jo håpet at lille mini unne få oppleve denne fantastike personen også! I hvert fall, vi kommer sikkert til å skulle spleise på en gave til henne fra alle osv, men jeg kunne tenke meg å finne p noe fra bare snupp også, for å vise at vi er så gald i henne og kommer til å savne henne masse, og for alt hun har hjulpet oss med disse 2 årene hun har vært der (snupp altså). Det jeg lurer på er om noen har noen gode tips til hva det kunne være.. Hadde litt lyst til å kjøpe noe vi kunne garvere/skrive noe på... Noe som kan være et minne.. Hun er en kul, hipp, pen dame, singel for øyeblikket... Noen som har gode tips å komme med?!? på forhånd takk! )
mamma&urokråka Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Vet ikke om alle setter pris på å bli kaldt barnehageTANTE lenger... Er ikke sikkert hun bryr seg, men i alle fall i barnehagen der moren min jobber er det noen som blir skikkelig fornærmet pga det..
mamma&urokråka Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Ja, men skal kanskje komme med et tips da ikke bare vre kjip mot andres tips... hehe. Du kan jo f.eks lage et kort med et passende dikt, og et bilde av henne og ungen din sammen.. Eller få ungen din til å lage noe til henne...?
Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2008 Hm.. En kopp var jo ingen dum idé! Har tenkt litt på det, for i USA har de noe som heter Mad Potter ( i ale fall i Houston der jeg var), hvor man kan finne seg en porselensting, så maler man den akkurat som man vil, og de brenner den og gjør den klar.. Der laget lille snupp en skikkeig søt skål til pappan sin da vi var der, hvor hunlaget sine fingeravtrykk, også malte man små bier, marihøner osv av fingeravtrykkene.. hvis dere sjønner ) Men vet ikke om noe sted her man kan gjøre sånt... Forøvrig vet jeg ikke om un liker å blir kalt "tante", men vi har så mange andre fine kallenavn på henne, så det løser seg ) Tusen takk for tips, tar gjern ei mot flere )
rosa og en blå Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 det heter pedagogiske medarbeidere:)) kan ikke snuppa di male på et glass\grus? (glassmaling) Eller du kan kjøpe ei bøtte og ei spade.. (i lekebutikk el) -så tar du med det til en blomsterbutikk og be dem lage en oppsats eller kjøpe en potteblomster som passer ned i den.. men spada ned i.. eller noe lignende. har sett dette en gang før, skikkelig stilig.
Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2008 Gode tips, takk takk ) Skal tenke litt mer selv også, tips mottas fortsatt med takk )
Gjest 2barnsmor:) Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Er i nesten samme situasjon som deg. Det er ei som slutter på bhg til sønnen vår. Jeg har kjøpt en trepotte fra IKEA som sønnen min skal male. Så skal jeg kjøpr en FIN blomst å sette oppi. Å ett kort med bilde av sønnen vår.
Lekamøia Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 Jeg har jobbet i barnehage. Fikk smykke som foreldrene hadde spleiset på, men også noen gaver fra enkeltbarn. Blandt annet blomster, vin og et kjempekoselig krus som var litt spesielt. Nå, mange år etterpå, er det fortsatt mitt favorittkrus Vil du jar tekst på kruset kan det feks være litt om hvordan dere oppfatter henne. Feks: "solstråle", "glad i deg", "hjertevenn" el.
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 7. mai 2008 #11 Skrevet 7. mai 2008 lurer jeg også på! Minstejenta mi skal begynne på skolen til høsten, så slutter nå i sommer. Hun har hatt 3 fantastiske år på samme avd - med samme personale. Hun kaster seg om halsen dems når hun kommer om morgenen og når hun drar hjem om ettermiddagen. H ar så lyst å vise at vi virkelig setter pris på dem. Men vet ikke hvordan vi skal gjøre det. Alle disse 4 damene, er ml 40-50 år - en god gjeng, som finner på masse sammen ellers og. tips mottas:o)
Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 7. mai 2008 Ja....Jeg skla prøve å få til et kult krus!! Som jeg skrev lener opp her, så har jeg lyst til å få til noe som det Mad Potter opplegget i USA:. Driver og sjekker litt rundt porselensmaling...se om jeg finner noe sted man kan komme og lage en tign feks.... takk for tips!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå